Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R24a78d14i18m 37Z14e67h27e93r

6. 12. 2014 19:02

Máte recht. A jediné, co se změnilo za třicet let je to, že místo zlatých slavíků Gott-Zagorová-Olympic se dnes zlatí Gott-Bílá-Kabát. Jinak stejná srač..

0 0
možnosti

Dík, to jsem rád, že jsem se na to zase nedíval.

0 0
možnosti

Perfektní komentář. Gratuluji.

4 0
možnosti
Foto

Já jen nechápu, že může někdo v čase, kdy na ČT2 dávají skvělou severskou krimi "Most", čučet na takovou trapárnu jakou Slavík bezesporu je...8-o

6 0
možnosti

P89e84t26r 84P70e79t82r87o66v

1. 12. 2014 15:37

Co ta změna, Mistře? V loňském roce, kdy jste o soutěži působivě pojednal, to trapárna nebyla?

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/306377/Ja-tu-nas-stvanost-Danielu-Landovi-verim.html

1 0
možnosti

Teda Vy máte ale starosti. Přece o to jde, aby se na to milion lidé koukal, zda je to pořád stejně tupé jako minule. A abychom my o tom diskutovali na lupě či jinde. Doufám, že alespoň Kája přišel slušně oblečen.

1 0
možnosti

Lidi to bavi, tak se na to koukaji. Kdyby to nikoho nebavilo, tak by to zrusili. A kadrovat komu se co ma libit je taky pekne mimo.

1 1
možnosti
Foto

Léta jsem se na Českého slavíka nedívala, teď jsem to zkusila - a asi naposled. Vydržela jsem  tu  blikavou a  předimenzovanou show sledovat jen do předávání ceny naší zrovna tak afektované,  dlouholeté nepřenotatelné slavici, Lucii Bílé. Stačilo... Paráda pro oči -  prázdná a zbytečná...Rv

4 1
možnosti

Nechápu jak můžou v Top 6 Slavíka být lidi, který jsou pouze frontmani kapel (Krajčo, Dyk). Jak tam můžou být v lidi, kteří roky, někteří desetiletí neměli jediný hit (Gott, David, Absolonová, Landa, Langerová, Bílá, Olympic). Jak tam můžou být lidi, kteří jsou mrtví (Bartošová). Loni se řešila účast Řezníka, ale organizátoři by si měli spíše ohlídat výše zmíněné, jinak to nemá absolutně žádnou výpovědní hodnotu. Ale bez Goťáka a Bílé by to nemělo žádnou sledovanost a to je samozřejmě pro televizi Nova důležitější. Většina lidí kouká s nadhledem na USA, ale jejich Gramy jsou galavečer a poměrně přesně odráží co je v hudbě napříč žánry in (pochopitelně v USA) - to my tady můžeme jen závidět.

9 2
možnosti

Gott, Bílá, Landa, všichni z nich mají přes rok pár koncertů, stále jsou vidět. Kolegyně byla v Pardubicích tento týden na Landovi, plný sál, prý paráda. Já byla před pár týdny na Gottovi v Brně, plná Kajot Arena, koncert povedený. Nedá se tedy říci, že by tito umělci roky či desetiletí neměli nový hit či nic nedělali.

5 0
možnosti

Tradičně se nedívám, páč mám za to, že jde eném o ztrátu času. A tento blog mi to potvrdil. Takže děkuji :-).

14 1
možnosti

J89i94ř53í 37R38u64č97k17a

30. 11. 2014 19:46

Nechápu jednu věc. Jak se mohl v anketě Zlatý slavík mezi muži dostat na 48.místo Ruda z Ostravy. To už tam mohl být i kdejaký politik, který "umí" taky pěkně zpívat. A jelikož byli mezi oceněnými i Petr Muk nebo Waldemar Matuška, tak mi nějak nejde na rozum, proč lidi zapomínají na Jirku Schelingera.:-(

10 0
možnosti

tak Ruda se tam dostal asi proto, že si lidi mysleli, že je to Rudy Kovanda, bývalej vítěz;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!