Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J42a73n 71H98l84e10d36í51k

30. 11. 2014 18:41

Havlová dobře zapadla a trošku i zazářila, Ellis přinesla mládí i šikovnost, Kabátův úspěch moc nechápu, příjemný sympaťák Gott ztratil hlas a žije z podstaty, hledání talentů je tvrdou prací a uchytit se v hudebním trastu bez tlačenky, věcí nadlidskou.  S Lucianem Pavarottim odešel zpěv a přisoukalo se jelení řvaní a africké tamtamy, zcela cizí české melodii a muzikálnímu citu. Samotná akce je obyčejná šmelina s touhou omráčit ty, kteří ten busnys zaplatí. V Česku už vůbec neplatí, že co Čech, to muzikant. Hrát dá práci.

4 3
možnosti
VT

Gott přes rok zvládne a uzpívá pár koncertů.

1 0
možnosti
LN

"Kakája natura, takája i kultura!" ...jsme národ VOLIČŮp. Zemana - to jsme MY. 

Ale podle reakci velké časti diskutujících je TAKOVYCH (kteří obdobné zbytečné a jistého čas okradajici "reklamní taškařice" nesleduji) stále méně... Tudíž vidím ŠANCI ve změnu! ;-) A toto me naplňuje NADĚJI v naši společnost! SUPER!!! ;-)

Krásný 1. adventní vecer Všem! :-)

2 3
možnosti
TH

T47o75m70á38š 45H16y73n46e35k

30. 11. 2014 16:39

Problém českých televizí je,že se určitý druh zábavy stal všeobecně uznán jako legendární.Většinou se jedná o pořady před Listopadem.Nic proti nim,ale přece jen stále dokola to samé?.A tak se idnes točí filmy jak z Bakalářů,zábava jako Televarieté a dalo by se jistě pokračovat dál a dál.To co bylo natočeno má své kouzlo,ale jak dlouho to kouzlo může fungovat,třeba ještě padesát let?.

3 0
možnosti

na Slavíka už se několik let nedívám. Většinou si přečtu na netu výsledky, které nepřekvapí:-) a dnes jsem si je přečetla v Tvém blogu, pro změnu.

...a ani mě nepřekvapilo, že je na titulce a má vysokou karmu ;-)R^

6 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) Jsem rád, že jsem to byl tentokrát já, kdo Tě informoval o výsledcích ... :-)

1 0
možnosti
JM

Já jsem se nedívala, a jak tak čtu, ani jsem o nic nepřišla.

4 0
možnosti
BM

Předem děkuji za popis této estrádní záležitosti, neboť popravdě řečeno jsem ani netušil že se koná.

Moje maličkost navštívila v té době zdejší rockový klub a užila si s přáteli vzpomínku na skvělého muzikanta Petra Kalandru v podobně koncertu kapely Petr Kalandra Band...a závěrečný "Solnej sloup" byl zážitek, který by nepřekonala ani stovka Slavíků!

Prostě každý at se baví jak umí.......

3 0
možnosti
Foto

Po poněkud estrádním, nicméně místy vtipném, loňském moderování Janem Krausem, vsadili producenti závěrečného ceremoniálu na ostříleného Libora Boučka. Je to vtipný a bystrý moderátor, od něhož se dala očekávat sázka na noblesu a klidný průchod večerem. V něm samotném žádný problém nenastal. Všechna úskalí přímého přenosu přečkal se ctí, ačkoliv se přitom místy zapotil.

Pardon, ale asi jsme viděli, každý z nás, jiný přenos. Libour Bouček je moderátor tak ubohý, že obléknutí mikiny považuje za vtip a mnohočetné, sexuálně laděné dvojsmysly mne doslova urážely. Ale jinak s ostatním naprosto souhlasím.

2 1
možnosti
Foto

Upřímně, jediné, co mi na Boučkovi vadilo, bylo neustálé popohánění oceněných umělců, aby zkrátili proslov, resp. nejlépe nic neříkali. To ovšem neměl ze své hlavy, ale z režisérovy. Mikina mi nevadila, bylo to trefné poukázání na něčí neomalenost ve smyslu povoleného "dress code" a večer ukázal, že tam bylo takových neomalenců celkem dost ... Byl trošku paf z modelek, ale, kdo by nebyl ... :-)

0 0
možnosti
AF

Z této sbírky našich hvězd se stala postupně cirkusová manéž Rv

10 0
možnosti
JD

A zeptám se, jaký důvod tedy máte (a nejen vy), dívat se na takovou, jak sám píšete maškarádu, a pak ji sáhodlouze rozebírat a kritizovat? 

Copak nejsou jiné programy? 

Když se mi něco nelíbí, nedívám se.

9 5
možnosti
Foto

Psal jsem o Slavíkovi minulý rok a zajímalo mě, jestli se něco změnilo. To mi přijde jako transparentní důvod. Poctivě jsem to odkoukal, takže má reakce je, řekl bych, plnohodnotná. Což ovšem neznamená, že se někomu může nelíbit ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!