Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já tomu jako nerozumím, ale přišlo mi divné, že ti, co vyhráli, tak měli furt Boučka na plecach, aby jako už nic neříkali a vypadli a chudáci furt museli říkat To je už poslední věta, fakt už jenom jednu větu... Kdežto Vadim Petrov, při všecké úctě, tam vykládal, jak Lindušku učil na klavír....sorry ale who cares:) Navíc já jsem furt nějak blbě rozuměla a furt jsem slyšela "Linda Rybová", tak jsem si říkala, že se nějak hodně změnila:))) To s tím Novotným jsem nepochopila. Novotného jsem potkala minulý týden u bankomatu na Andělu, měl obarvenou půlku hlavy na žluto, smrděl a potácel se, asi byl v poledne ožralý. Jako král bulváru fakt nevypadal:)))

6 0
možnosti
Foto

:-) ... Novotného vnímám skutečně pouze a jen jako "protekčního spratka", který krmí lidi bulvárem. Pokud ho to živí a zřejmě i baví, pak proč ne ... Ovšem fakt, že ocenění, kteří by měli být středobodem pořadu na všech místech, tj. nejen na prvním, kde měli trošku prostoru něco říct, byli doslova terorizováni Boučkem, za účelem co nejkratšího projevu, to je trapas, jaký si nikdo z nich nezasloužil ... Díky, Zuzko, za vtipnou glosu, myslím, že název blogu "Zlatý slavík s Boučkem na plecach" by byl kouzelný :-) ...

6 0
možnosti
BT

Poslouchejte radio Beat či podobné stanice a zjistíte, že Zlatý slavík je vyčpělá píííp.

5 0
možnosti
Foto

Jsem ze severní Moravy a mám rád třeba Rádio Čas Rock. Zlatý slavík už dávno (asi od patnácti let - ačkoliv teď marně pátrám, kdy byl) není hudebně můj šálek kávy. Nicméně od soutěže a závěrečného přenosu, který má "tu drzost" se nazývat "udělováním cen v rámci toho nejlepšího, co se v aktuálním roce v popu urodilo", očekávám alespoň nějakou zábavu ... Tohle byl ubohé a upocené promo televize Nova ...

8 0
možnosti
JR

J13a43r13a 75R85a89n14k

30. 11. 2014 6:09

Problem je, ze Kaja Gottu nikdy nebyl a nebude Leonard Kohen;-)

1 1
možnosti
Foto

To jistě ne;-) ... Na druhou stranu myslím, že umělci jsou v této estrádě skutečně spíš jen důvod, něco takového spáchat, o ně jde až na posledním místě ... a jak Karla Gotta moc "nemusím", tak svým téměř každoročním vítězstvím dokazuje, že se zde minimálně 40 let nenašel zpěvák, který by s ním mohl dlouhodobě v popularitě soutěžit. To je smutné a leccos to nevypovídá ani tak o něm, jako spíš o naší zemi ...

4 0
možnosti
DP

D74a85d21a29k 31P46e59t43r

30. 11. 2014 4:21

Souhlas, jen srovnání s pořadem ain kessel buntes sině zaostává.

1 0
možnosti
Foto

Tak, z mého pohledu byl "Ein Kessel Buntes" taky jenom estráda ...

2 0
možnosti
Foto

To je naprosto dokonaly popis te maškarady, kaj reklama je duležitějši než muzika.

18 0
možnosti
Foto

Díky, Láďo. Jsem rád, že nejsem jediný, komu se to už delší dobu zdá přehnaně komerční ...

8 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!