Diskuse
Mých 5 nejoblíbenějších filmů
Děkujeme za pochopení.
K33a31r20e56l 13C91a14c54h
Nebudu sestavovat pořadí mých pěti. Napíši jen o jednom, který opravdu mohu vidět kdykoli znovu. Už ho znám prakticky nazpaměť, se všemi skvělými hláškami, které již zlidověly. Je to český film Jiřího Menzela podle Bohumila Hrabala - Slavnosti sněženek. Pro mně je v tomto filmu úplně všechno - poezie, komika, tragédie. Skvělé obsazení a s tím též výkony herců a úžasná kamera, která vykresluje podzimní krásu Kerského lesa. Jiné filmy mohu vidět třeba i třikrát, ale pak již stačí. Tento však mě ještě neomrzel. Menzel je nejlepším režisérem k přepisu Hrabalových děl na filmové plátno a Slavnosti sněženek se mu povedly stoprocentně.
M13i88l83a87n 81B84í30l39e59k
Tak třeba...
Sladký život (když "Boží mlčení padne na lidi")
Tenkrát na Západě
Americká noc (pocta filmařině od jednoho z nejlepších režisérů)
Apokalypsa (válečný film spojený s úvahou nad Conradovým "Srdcem temnoty")
Manhattan (W. Allen v nejlepší formě)
M12a60r46t30i71n 22F42a15l25t92ý96n
Jak se říká: závidím vám, kolik skutečných hodnotných filmů ješte Vás čeká ještě objevit.
R24o19m72a76n 58P91o91t23o82c81z55n76ý
Nemyslím si, že bych je možná už v minulosti neobjevil, ale fakt, že jsou hodnotné ještě neznamená, že pro mě musí být nejlepší. Které považujete za hodnotné například Vy? ...
J98a17n81a 53M74a74j25o14v36á
Safra...já nevím. Tak ne 5 nej, ale pět, co stojí za vidění? Bez pořadí...
Gran Torino (Eastwood)
Ospalá díra (Burton)
Minority report (Spielberg)
Atlas mraků (Wachovski)
Králova řeč (Seidler)
....
aaa
...a ještě...
...a taky...
R37a46d45e29k 77J90a53r17o48š
České:
Kulový blesk, Pelíšky, Jak utopit doktora Mráčka, Ecce Homo Homolka, Pane, vy jste vdova
Zahraniční:
Gladiátor, 300: Bitva u Thermopyl, Forrest Gump, Schindlerův seznam, Indiana Jones a poslední křížová výprava
R34o55m58a52n 30P53o29t38o20c64z18n96ý
O některých zahraničních filmech jsem uvažoval, ale Gladiátor nakonec prohrál s Amadeem, Schindlerův seznam s vojínem Ryanem a Forrest Gump přeci jen není filmem, na který bych se díval opakovaně ...
D82a24v70i93d 82K48r94a20j97í42č43e61k
Abych pořád neopakoval stejné filmy, jako ostatní:
Taxidermia (2006)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Cesta do fantazie (2001)
Blade Runner (1982)
Poslouchej (2009)
R23o48m81a91n 65P30o26t25o53c69z53n94ý
Kdybych nevybral Vetřelce, určitě bych volil film Blade Runner, taky je můj oblíbený ... Už za necelé dva týdny uvidíme, jaká bude "dvojka" ...
J38a56n 85Ř38e33h45á63č60e95k
Pět je hodně málo, ale budiž:
West Side Story (Wise)
Lawrence of Arabia (Lean)
Dr. Strangelove (Kubrick)
Stalker (Tarkowski)
The Great Dictator (Chaplin)
R38o54m31a74n 34P94o51t57o95c49z90n21ý
Výborný výběr poněkud starší klasiky ...
O96n38d80ř70e37j 71F88i47l92i53p23c70z74y64k
A gdzie Koń który mówi ? No ale teď vážně, máme podobný vkus. Blahopřeji vám ̈
k dobrému vkusu. Neviděl jsem Pulp fiction, pouze Django Unchained. Mám asi nedostatky v základním vzdělání.
R35o61m66a85n 62P78o82t64o83c93z60n27ý
Děkuji. Pulp Fiction vřele doporučuji
- Počet článků 299
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3499x
Bloguji, tedy jsem!