Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď jsem se vrátil z projekce. Na závěr mi vyhrkly slzy. Celou dobu jsem to věděl jak to dopadne. Přes to. Bylo tolik lidí kolem ní, co ji využívali. Otec, který byl vlastně katalyzátor celého trápení – hlavně ať koncertuje, do léčebny nemusí, když nechce. Manžel, sám sebedestruktivní, kterému vyhovovalo, že na ty drogy jsou dva a je z čeho je platit, manažer, atd.

Děkuji za Vaši recenzi i ta mne postrčila k tomuto filmu. Mám o čem přemýšlet, Vám karma.

0 0
možnosti

J35a57r66a 27R17a59n47k

17. 8. 2015 3:59

Vynikajici recenzeR^

1 0
možnosti

Takhle hýřit superlativy? To bych nechal Blesku. Amy byla dobrá zpěvačka, ale dělat z ní superstar ala Janis Joplin? Připomíná mi to Kryla a jeho "Úloha osobnosti v dějinách sestává prakticky z ochoty dotyčné osobnosti zemřít nebo nechat se zabít dříve, než stačila odvolat."

0 0
možnosti

Krylův citát je perfektní a výstižný, ale přece jen myslím, že maličko "ustřelujete". Než jsem tento film viděla, připadala mi Amy taky "jen" jako dobrá hudebnice (a přiznávám, sledovala jsem ji jen tak "letem-světem"); snad i proto, že už tak nějak mám zažité své "ikony", třeba právě i tu Janis Joplin, a taky, bohužel, i takové ty přemoudřelé pocity, že je skoro vyloučené, aby někdo vytvořil dílo, které by se mohlo vyrovnat tvorbě mých idolů (k nimž patří třeba i Swans, Captain Beefheart nebo "Velveti").

Ale ten film je opravdu skvělý. Nejvíce (kromě hudby) mě na něm oslovilo to, jaká to byla hodná, milá, přátelská holka. To mě opravdu dojalo a ode dne, kdy jsem film viděla prvně, na to stále musím myslet. Nejhorši pro mě je pocit: Bože, taková talentovaná osoba -- a ona už prostě není, nic dalšího už nevytvoří... Promiňte tento můj poněkud emočně přepjatý výlev, ale film mě skutečně velmi oslovil. Je strašný, a přesto krásný.

4 0
možnosti
Foto

R^ Romane díky, taky se na ni chystám.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji příjemnou podívanou :-);-)

0 0
možnosti

na film se chystáme s dcerou ve středu

0 0
možnosti

Dobře děláte, skutečně to stojí za to.

0 0
možnosti

Byl jsem v Londýně na koncertu, a byl to jeden z nejlepších koncertů co jsem viděl. Skutečně mimořádný zjev, je jí hrozná škoda.;-(

4 0
možnosti
Foto

Žádný živý koncert jsem, bohužel, nezažil, ale jinak naprostý souhlas ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!