Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Marlen2

10. 8. 2012 10:10
popravdě

mám už těchto téměř denodenních telefonátů,sms a e-mailů také plné zuby.Ne každý e-mail je vyhodnocený jako spam.Takže po chvilce strávené mazáním nevhodné pošty mě asi třetí nabídka během jednoho dne po telefonu už tak nadzvedne,že končím se slušností a utnu človíčka na druhém konci v půlce věty.Klidně ať působím jako nevychovanec,ale proboha chci mít klid a pokud možno trochu soukromí aspoň doma.R^

0 0
možnosti
MB

Mari1961

10. 8. 2012 9:53
Buďmě aspoň slušní

Chápu, jak jsou tyhle telefonáty nepříjemné ale zkuste odmítnout slušně, protože nikdy nevíte, na kterém konci telefonu jednou můžete sedět... ...Volá vám většinou nějaký zoufalec, který nesehnal lepší práci, což se může stát v dnešní době každému, protože nikdy nevíte, co vás potká. A věřte, že nabízejícímu je ve většině případů nepříjemné, když musí volat např. v neděli ráno na neznámá telefonní čísla a otravovat s výrobkem nebo službou, kterou by si sám nekoupil. Placen je většinou od provolané sekundy minimální mzdou nebo prodaným produktem, takže tam klidně prosedí dvojnásobek času, za který je zaplacen. Mluvím z vlastní zkušenosti, vydržela jsem to asi tři krátké směny a moje dcera to zabalila po jedné směně a syn asi po prvním telefonu - děti to měli jako přivýdělek ke studiu, účty platím já, tak mám trochu větší motivaci. Od té doby jsem na podobné telefonující příjemná, i když mi volají do zahraničí...

1 0
možnosti
OTF

Oldřich Florian

10. 8. 2012 7:23
Jednou...

Jednou jsem ohledně toho volal do Hyde Parku, když tam byl nějaký pán, který měl na starosti telekomunikaci. Bylo mi řečeno, že to mají operátoři šikovně zahrnuté ve smlouvě a svá čísla potom prodávají nějakým firmám. Trestné to je, ale ne když podepíšete smlouvu, kterou k tomu dáváte povolení.

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

10. 8. 2012 7:46
Re: Jednou...

Fakt je, že si budu muset přečíst smlouvy, ovšem (viz. níže) otázka je, zda-li povolení zpracování dat k marketingovým účelům znamená, že někdo může beztrestně nevyžádaně volat ... ?

0 0
možnosti
OF

rachitico

10. 8. 2012 6:59
A nebyla by nějaká filmová novinka ?

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

10. 8. 2012 7:41
Re: A nebyla by nějaká filmová novinka ?

Bube brzy ;-)

0 0
možnosti
MK

TOPODS09

10. 8. 2012 3:19
Souhlas

Naprosot s vámi souhlasim. A to co rikat eje postizitelne. Ale dokazat to? A i kdyby jste ''nejak''dokazal ze to bylo nevyzadane tak by to porad chtelo sakra dobryho pravnika....!!

Ale jinak me osobne to taky stve

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

10. 8. 2012 0:46
Souhlas...

Mě, když někdo volá, tak rovnou po první větě (zpravidla "máte chvíli času?") oznamuji "pokud mi chcete nabídnout cokoliv, věřím, že je to zajisté úžasné, ale nemám zájem, pokud bych měl, kontaktuji vás sám". A zatím pokaždé bez ředí poděkovali a zavěsili.

Teď mě napadá - kdybych byl na dovolené v zahraničí, jak by se tvářili, kdybych chtěl uhradit náklady na hovor :-)

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

10. 8. 2012 7:44
Re: Souhlas...

Taky už jsem nad tím uvažoval, protože se mi několikrát stalo, že volali do zahraničí. Většinou se ale snaží rychle hovor ukončit s tím, že "zavolají příště" ...

0 0
možnosti
M

medvediceCDN

9. 8. 2012 21:01
..

Romane, vše NEJ k dnešnímu svátku a karma;-)R^

0 0
možnosti
MS

kilokrok

9. 8. 2012 21:22
Re: ..

Hlavně pamatuj na naše poslední politické školení! Jak máme působit na všechny čtenáře těchto stránek! Organizátoři jsou zpracováni, máme pro všechny vylomeniny a kykyryky postoje zelenou! Každá kravina potřebuje chytrého autora! I oblbování lidí je velké umění! -- MNOZÍ SE VŠAK TOHO ŠTÍTÍME!!! [>-]V

0 0
možnosti
MS

kilokrok

9. 8. 2012 21:00
Nebudu číst dál, stačí nadpis

JE TO HRŮZA!!!!! Kraviny jsme již brali na lehkou váhu a nakonec se staly pro nás přitroublou normou! Lidé, kteří se nenaučili myslet, ale chtěji ukázat světu svoji genialitu je mnoho!

Rada pro všechny posuzovtaele: Snažte se přemýšlet o svých rodičídh, prarodičích a řekněme o době, která je nám moc vzdálená! Je hrůza, když vesměs mladí lidé ukazují, že nejsou schopni porozumět věcem, kterým jsme je učili-je hrůza! Co jsou to za lidé. co si o nich máme myslet? Nestydí se?   A co si máme myslet o lidech, kteří se veřejně hlásí k takovým článkům s takovým nadpisem a uvádějí  jako reklamu pro ostatní, že je to zaujalo! Soudnost a odpovědnost není silnou stránkou organizátorů těchto stránek (úmyslně neříkám admini, protože z takové hantýrky se mi dělá zle!) Stavějte na tradicích, přemýšlejte, kde jsou vaše kořeny a kam směřujete! PANOVÉ A DÁMY    S T Y Ď T E   S E !!!   možná se organizátoři zastydí a ...   kdo ví? Třebas je napadnou myšlenky tvorby lepšího žití, nikoliv destruktivní!

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

10. 8. 2012 0:47
Re: Nebudu číst dál, stačí nadpis

Nevím, co berete, ale musí to být fakt dobrý matroš :-)

2 0
možnosti
L

laduk

9. 8. 2012 16:06
hm..

Myslím, že přeháníte, mě to naopak baví. Už se těším až mi někdo zavolá a já ho vesele odbudu

1 0
možnosti
MS

kilokrok

9. 8. 2012 21:31
Re: hm..

JAK SE DO LESA VOLÁ..., AŽ SE UCHO UTRHNE!!! [>-]V

0 0
možnosti
BR

R-stick

9. 8. 2012 15:05
Plně vás chápu

Asi před hodinou, než jsem na tento blog narazil mi volal někdo z nějaké investiční společnosti s tím, že by mi na mail poslal investiční přehledy. Vzhledem k tomu, že tyto telefonáty mám zhruba 2x do týdne, automaticky už každému oznamuji, že o tuto nabídku nemám zájem. Někdy je zapotřebí to dotyčnému několikrát důrazně zopakovat, než to pochopí.

Ten dnešní, se ale vymykal normálu, protože když jsem opět několikrát vyjádřil svůj nezájem, volající svůj hovor ukončil doslovně: "..... tak jdi do p****i, ty č****u" (konec citace) Ten hovor šel z čísla 773802128 (pokud bude chtít někdo zaslat "nesouhlasnou" SMS, tak má možnost)

Je fakt, že mě může urazit pouze inteligent s vysokoškolským diplomem, takže mě to nechalo celkem v klidu - ale začínám dost vážně uvažovat o instalaci nějakého nahrávacího zařízení, abych měl nějaké důkazy. Poslední dobou je toho opravdu už hodně.

P.S. Ta dvě slova jsem musel vytečkovat, protože mě systém neumožnil zprávu odeslat.

0 0
možnosti

oldiess

9. 8. 2012 15:09
Re: Plně vás chápu

no jo, systém je prostě prudérní;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!