Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

9. 8. 2012 13:29
omyl

Bezdůvodné spamovaní, i rovněž i reklamní volání je trestné už teď-tedy pokud k tomu dotyčný nedá sám souhlas. Takže si zkuste uvědomit v kolika smlouvách které jste kdy podepisoval (v bankách, u mobilních operátorů, v obchodních domech,na poště, v obchodech, na eshopech..) byl nenápadný odstavec, že "dáváte druhé´straně povolení ke zpracování Vašich osobních důvodů k marketingovým účelům, jakož i k předání těchto údajů  obchodním partnerům"?

1 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

9. 8. 2012 13:37
Re: omyl

Hmmm, to jsem netušil, ale určitě děkuji za tento právnický pohled. Ovšem myslím, že je něco jiného, že může firma použít moje data k marketingovým účelům, což je OK, ale rozhodně nepokládám bezdůvodné, neoprávněné a mnou neodsouhlasené volání za marketingový účel. Pokud chce někdo vylepit můj e-mail nebo tel. číslo na plakát, ať to klidně udělá, že já a mé číslo využíváme jejich služby. To je OK a je to pravda, ale volat mi, kontaktovat mě ? :-)

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1a

9. 8. 2012 13:27
zvednu a mlčím...

odpadne sám/sama;-)

1 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

9. 8. 2012 13:38
Re: zvednu a mlčím...

Ztratíte 2 až několik minut, někdy i několikrát za den ... :-( ... A to už ani nemluvím o tom, že zavolá zas, třeba třikrát ;-)

0 0
možnosti
OF

SniperCZE

9. 8. 2012 13:24
Staci to nezvedat

Na soukromem mobilu nezvedam neznama cisla. je-li to dulezite, at dotycny posle sms. Jinak spamy a tyhle telefonaty postizitelny jsou, staci podat podnet uradu pro ochranu osobnich udaju. A pak je jeste dalsi moznost - danym spolecnostem proste zrusit souhlas s vyuzitim udaju, na to staci jim poslat email.

1 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

9. 8. 2012 13:40
Re: Staci to nezvedat

Jsou dvě možnosti, o kterých jsem uvažoval. Pokud to udělá například banka, u které mám účet, tak jim pošlu mail a pohrozím přechodem k jinému ústavu. Ovšem u společností, se kterými nemám "žádné drobné" a těch je většina, to je problém. Ti si z mého mailu mohou dělat "dobrý den" ... ;-)

0 0
možnosti
AK

Alka.24

9. 8. 2012 13:09
Tak to mi

taky otravuje. Dneska jsem jedné paní hláskovala N E M Á M  Z Á J E M, tedy k jejímu údivu, když je to tak výhodné. Sice už zakazuju přepojování telefónů, ale občas se někdo chytře "propašuje". Ale pošta, to je ta pravá lahůdka. Je fakt když mám hodně práce, tak mi to dost zdržuje. Asi se s tím musíme naučit žít:-/.A zdravím:-)

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

9. 8. 2012 13:18
Re: Tak to mi

Zdravím paní Alko :-) ... dneska mě to fakt namíchlo a výsledek vznikl za 10 minut ... Fakt je, že čas je drahý a pokud si jej někdo takto neomaleně vynucuje, tak mě to štve ... Už jsem se s tím celkem naučil žít, ale nemohu se s takovou neomaleností smířit ;-) ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!