Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Osobně to mám nacvičeno z dob totality. Jak se někde objevil bolševik s projevem, okamžitě jsem odcházela či vypínala televizi nebo rozhlas. Noviny nečetla a i tak jsem sice úplně neunikla, ale omezila na minimum.

S některými soudruhy to provozuji i dnes, článek neotevřu televizi přepnu, takže jsem celkem v klidu a nemusím se zbytečně a marně rozčilovat.

0 0
možnosti
Foto

R^je to tak... i já razím cosi podobného po vzoru "pomsty" starých Egypťanů - Nemít jméno... to nejhorší, co se mohlo dotyčnému stát:-)

3 0
možnosti
DV

D89a75v49i31d 91V21l61k

17. 10. 2018 10:08

Máte rechtR^

2 0
možnosti
Foto

Nebudete a nebudete psát, a zase jste napsal. Jsou tu bohužel někteří, kteří - pokud by nepsali o prezidentovi, že je ten nejhorší (na světě?) neměli by o čem psát. Já zas nečtu některé blogery, kteří se opakují - stačí nakouknout... krásná ý podzimní den.

3 2
možnosti
Foto

Nebráním se sázce, že již o něm psát nebudu .. .Můžete časem ověřit :-)

1 0
možnosti
SN

:-)......Pane autore, jste jistě šťasten, že sklízíte po dlouhé odmlce od Vašich příznivců potlesk, ale.......navrhněte, nebo pojmenujte někoho ze známých osobností, kteří by vykonávali funkci presidenta tak, že by zastávali zájmy naší republiky!

Kandidátů bylo moc, byl vybrán Drahoš. Velmi slušný, ale dovede stáhnou králíka a udělá vrtuli. Politikou nepolíbený. Ač akademicky vzdělán, v diskusi se Zemanem zapomene text a Witovská mu musí napovědět. Mám to uložené, jako video.

Jak ten by bránil republiku v EU?

Zeman je lišák a dovede použít správné slovo, ne správném místě a proto trvá na přímých přenosech. Pamatuji si, že s ním jednou natočili rozhovor a pak vystřihli zmínku o Bakalovi. President se dost rozčilil a od té doby trvá na přímém rozhovoru. Vulgarit se dnes používá přehršel, stačí zajít na FB, nebo si poslechnout děcka školou povinná a když to president záměrně použije dvakrát v životě, tak jsme najednou národem největších slušňáků ! !!!!!!

2 3
možnosti
Foto

pan Zeman ale není děcko školou povinné, ale toho času prezident republiky a hovoří k veřejnosti.

5 0
možnosti
OF

Politiku nechme stranou. Neumím stahovat filmy. :-(Viděl jste Kler a Wolyń, stojí to za shlednutí ?

0 0
možnosti
Foto

Wołyń jsem viděl a je to nejsyrovější film, jaký jsem kdy viděl ... není to horor, je to slušně zaznamenaná lidská nenávist a průběh událostí, které i přes svou brutalitu zřejmě nedosahují reality ... Skvělé dílo ... smekám před polskými tvůrci, že byli schopní něco takového natočit ... asi týden mi potom nebylo dobře od žaludku a dodnes se ptám, kde se v lidech bere bestialita, s jakou se, bohužel nejen tato, genocida děla ....

3 0
možnosti
Foto

Romane, karma a vítejte zpět. Chyběl jste. R^

6 0
možnosti
Foto

Děkuji Tomáši ... a těším se příští týden na viděnou ...

2 0
možnosti
Foto

Karma.

Ano, máte pravdu, nelspší by bylo přestat ho komentovat, psát o něm a zcela ho ignorovat.

To by se hradní trouba zbláznila.

7 0
možnosti
SN

:-).......Veleslušný pane Machačku!To vyjádření dostatečně vypovídá o Vaší duševní úrovni ! NEstydíte se trochu, vzdělanče? Rv

1 3
možnosti
Foto

R^ Souhlas. Nevšímat si toho smutného člověka. Nekomentovat.

Také mám velice podobný názor na notorické vysílání pořadů o negativních osobnostech (Hitler, Stalin, atd.) Je nezbytné věnovat mnohem větší pozornost pozitivním příkladům a pozitivním osobnostem

3 0
možnosti
PK

To je dobrá zpráva, lépší bude věnovat se tomu kdy sakra už pořádně zaprší, než reagovat na kreace z Hradčan...;-D

2 0
možnosti
Foto

Máme počasí, fotbal, kulturu, ženy ... myslím, že si vystačíme ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!