Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Co to tam moderuje Eman, se na TVB nedívám. ....

1 2
možnosti
ES

Televize má bavit,a mě Soukup baví a je sním sranda a vo tom to je.jO A často má i pravdu!

5 1
možnosti
JZ

No. Každého baví něco jiného.

0 0
možnosti
PV

V ramci zachovani normalniho rozumu bych Vam doporucil Jaromira Soukupa nesledovat, uz se to na Vas zacina projevovat. Neexistije zadna vetsi a mensi polovina. Polovina je proste polovina.

1 1
možnosti
Foto

Naprosto správná připomínka, děkuji za upozornění. Není to ovšem důsledek vlivu pana Soukupa, ale faktu, že jsem tu větu víckrát měnil, měl tam dříve "větší část pořadu" a pak jsem to změnil a už jsem to matematicky nedomyslel.

1 0
možnosti
HU

Nevím, neviděla jsem, nemohu soudit. Ale nemám ráda způsob komunikace pana Soukupa v jeho diskuzních pořadech. Nemám ráda, když mi někdo podsouvá názor na věc dříve než se na toto zeptá. Nesnáším skákání do řeči a rovnost v diskuzi má být v v délce prostoru nejen dotazovaných, ale i toho, který otázky pokládá. Ze začátku, ze zvědavosti jsem pár pořadů sledovala. Téměř v každém druhém byl Okamura, který už víc nových myšlenek za sebe nevysype. A k tomu pan Soukup.... no, někdy je lépe mlčet a být považován za hlupáka než promluvit a odstranit tím veškeré pochybnosti.

2 3
možnosti
JN

A co když má pravdu? Včera to bylo hodně hustý, tak doufám, že bude policie konat, nebo někdo podá na p. Soukupa žalobu. Pokud takto mizí miliardy, a nikoho to netrápí, tak jsme v (_|_)

7 0
možnosti
VM

Viděl jsem na doporučení jeden pořad Kauzy, vadilo mi s jakou překotností komentuje jednotlivé kauzy, nicméně komentoval kauzy pravdivé. Ale dále to nesleduji.

Co Vám brání, pořady jaromíra Soukupa nesledovat ?

15 1
možnosti
Foto

Internet a TV Barrandov. Kam se na internetu podívám, tam je Soukup, přepnu nechtíc na Barrandov, večer při procházení programů jeden za druhým a je tam Soukup ... ;-):-)

0 2
možnosti
MB

Ten, kdo má přístup do médií si pochopitelně ventiluje svoje názory..

Ano, vnímám, že Soukup má svoje preference .. ale ani si snad nehraje na nějakou objektivitu a korektnost. A je to to jeho médium a nese veškerou zodpovědnost.

Ale všimněte si, kolik je pořadů na různých stanicích, kde si nějaký populární moderátor vybuduje svůj vlastní pořad, který se podobným způsobem trefuje do politiků a komentuje politické dění ze svého čistě osobního pohledu.. nekorektně, jedovatě ...někdy pod rouškou humoru, jindy využívaje váhy své mediální reputace.

A to i ve veřejně právních mediích (a to jsou pak skandály, když na to někdo poukáže - hned je to považováno za útok na svobodu).

Prostě Soukupova televize je alespoň soukromá a na nic si nehraje. A i když není zcela korektní, poměrně užitečně vyvažuje zavedené mediální prostředí, dává prostor i jiným názorům a osobnostem... zkrátka zamíchala kartami zaběhaných mediálních stereotypů.

Vždyť to mají i v tom Rusku, nějakou tu opoziční televizi. Tak proč by nemohla být i u nás?

9 1
možnosti
Foto

Já nemám problém s televizí Barrandov. Mám problém s jedním konkrétním pořadem, který sugeruje, že je přehledem týdne a je jen dalším pořadem, kde Soukup plive na cokoliv a kohokoliv, kdo se mu nehodí. Formát obšlehnul z jiných televizí a zdá se mu, že tak může být vulgární ... Ať to dělá vtipně a vkusně a ať si klidně říká, co chce ...

2 2
možnosti
RP

Pokud se Vám to nelíbí, tak přepněte (taková malá šipečka na ovladači), jenže z čeho by jste pak žil, že? Já jsem jen zvědavý, kdy ho zastřelí, nebo bude mít jinou nehodu.

Jen mi vadí, že bylo zveřejněno "tolik lží" a policie NIC, státní zástupci NIC, napadení NIC, Finanční policie NIC. Jestli nemá ten Babiš pravdu, objednat lze vše i KLID PO PĚŠINĚ.;-D

12 1
možnosti
Foto

Z čeho bych žil? Děkuji, že jste mě rozesmál. Snad nesoudíte podle sebe ...

0 0
možnosti
VB

Podle zpráv v mediích, ve firmách Soukupa drží podíly čínské firmy, přičemž v Číně splývá státní se soukromým tak, že to nejde rozlišit. Před aktivitami Číny varovala BIS.

Jako kdyby za války Říše ovládala BBC.

1 3
možnosti
TP

T92o37m85á79š 54P22í84c33l

10. 5. 2018 12:09

V BBC by měli radost, že jejich vliv v Británii je podobný jako vliv Barrandova u nás.

1 0
možnosti
TK

On se Soukup bohužel chová podobné, jako spousta jiných "z lidu" vzešlých populistických hvězdiček (zde třeba Okamura, Šichtářová..), kterým potlesk "lúzy" stoupne do hlavy natolik, že získají pocit, že rozumí úplně všemu a ztratí sebekontrolu.

3 11
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!