Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

J.Nohavica u mne nevystoupal, ani neklesl. Byl povšimnut, navržen, tedy ocenění převzal. To nálepkování mi nepřijde vhodné. Každý z nás, má nějakou minulost - a k tomu hříšek. Uplynulo 28 let, kdy se člověk pak vyprofiloval. Z tohoto pohledu - pro mne - Nohavica k tomu lepšímu - Zeman k tomu horšímu. Další vědu, bych z toho nedělal ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Fakt je ten, že establishment a folkaři by měli být navzájem na kordy, nikoliv se objímat. Rebel prezident Zeman a konformista Nohavica, zajímavá dvojice. Tady něco nehraje, ale co?

1 1
možnosti
Foto

Já, milý Jiří, nevím, jestli označení folkař je pro Jarka Nohavicu to pravé orechové:

Cosi fan tutteHudba : Wolfgang A. Mozart / Libreto : Lorenzo Da Ponte České přebásnění: Jaromír Nohavica

Potrestaný prostopášník aneb Don GiovanniHudba : Wolfgang A. Mozart / Libreto : Lorenzo Da Ponte. České přebásnění: Jaromír Nohavica

Figarova svatbaHudba : Wolfgang A. Mozart / Libreto : Lorenzo Da Ponte. České přebásnění: Jaromír Nohavica

http://www.nohavica.cz/cz/tvorba/opera/opera.htm

1 0
možnosti
JH

Nebylo by lepší proslavit se tak, abyste měl také šanci na státní vyznamenání a pak ho hrdě odmítnout, než abyste úkoloval jiné a dával jim za to morální známky když mají zjevně jiný názor než vy?

Co se Zemana týče, tak ten vstoupil do KSČ v roce 1968, kdy to snad jako v jediném období vypadalo na reformu směrem k demokracii a vyhozen byl krátce po okupaci.

A do prognostického ústavu nastoupil až po pádu komunistického režimu.

Zeman má za sebou spoustu chyb a přešlapů ,ale přesto je dobré znát poměrně základní fakta a nenasazovat mu psí hlavu za cokoliv, co nás napadne.

23 2
možnosti
Foto

Komunismus nikdy nebyl reformovatelný a už vůbec ne k demokracii. To, že si to lidé v roce 1968 mysleli, byla hluboká chyba, kterou přejely a zaoraly sovětské tanky ...

1 0
možnosti

Dokonale sepsáno, karma...R^

3 5
možnosti
Foto

Jarek Nohavica u mě poměrně silně klesl, tím že vyznamenání přijal, ovšem nikoliv kvůli Zemanovi. To že Nohavica přijal medaili je totéž, jakoby předseda odborů přijal speciální prémie od ředitelé firmy, ve které jeho odbory sídli a ještě se s ním vyfotil na nástěnku.

5 17
možnosti
EK

tak tohle se tu děje pořád, odbory jsou v Česku ten nejhorší póvl.

1 0
možnosti
JM

Tedy nechci se Zemana nijak zastávat, ale spojovat ho se stranou, která "zneužívala Nohavicu" 19 let poté, co z KSČ Zemana vyhodili je trochu mimo, ne?

19 3
možnosti
LR

jednou komunista navzdy komunista

3 5
možnosti
ČP

Pane, buďte v klidu, i o Vás pan prezident ve svém projevu hovořil.

Jste ten závistivý, který nic nedokázal. A takových je víc. Smiřte se s tím.

19 8
možnosti
Foto

Jo, jo, to jsem přesně já ;-)

4 1
možnosti
MN

Bože můj, je mi Vás líto.

Připomínáte mi malého křečka v akváriu, který v tom malém omezeném prostoru pořád běhá od stěny ke stěně...

Jste asi navěky naprogramovaný na to univerzální primitivní "znechucení" prezidentem Zemanem, a je jedno co říká nebo co dělá. Vy v tom akváriu vůbec nechápete, co se děje mimo něj.

25 8
možnosti
Foto

Děkuji za skvělou, byť zcela mylnou, definici mne sama. Pokud máte černobílý pohled na svět, mi ho nepředhazujte ... Děkuji

4 3
možnosti
LH

Co si to ten kruci Jarek dovolil... Všechno jsme mu odpustili... Třeba takovou tu spolupráci, ale to, že si převzal to vyznamenání, jako chápejte, je to hodnej kluk, ale prostě neposlouchá, co my mu říkáme... To se prostě odpustit nedá..... A sorry jako, mně to ukazuje, že má koule... A kašle na všechny rádoby moralisty, kteří vědí lépe než on, jak má žít....

33 3
možnosti
Foto

Já si vždycky myslel, že koule člověk musí mít na to, aby řekl "NE", nikoliv na to, aby šel na oficiální hradní merendu, kterou přenáší televize, po které je after párty, vzájemně se tam poplácávají po zádech ti, "co se znají" a dohazují si další kšefty ... no, to musí být hrozné utrpení :-) ...

4 5
možnosti

Vidíte, a já myslela, že jste se díval kvůli "národnímu pokladu"...Helence.

Tomu by tak odpovídal tón Vašeho příspěvku.

A kdyby ho náhodou četl Jarek, tak věřím, že se z toho vyspí!:-))

A Vy možná někdy taky. Hlavně tolerance, ano?

15 3
možnosti
Foto

Můžu Vás ujistit, že jsem plný tolerance, což se o některých protichůdných reakcích vůči mě, rozhodně nedá říct ...

2 3
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!