Diskuse

Single Lady? Naprostá katastrofa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte můj obdiv, že dokážete sledovat tolik seriálů. Jinak jsem většinu z nich neviděla, takže Vaše hodnocení nekomentuji..;-)

0 0
možnosti

Ta Vaše úvaha mi připadá asi jako srovnávat navzájem všechna auta, která se ocitla na českých silnicích od sedmdesátých let, bez ohledu na rok výroby, účel, cenovou relaci, zákaznický segment atd.

Single Lady bych spíš porovnával asi jen v kategorii internetových seriálů, kam patří například Kancelář Blaník, Vyšehrad, Autobazar Monte Karlo a třeba Žrouti. Pak by to Vaše hodnocení, třeba dopadlo poněkud lépe. A třeba také ne. :-)

Ale vůbec nezpochybňuji, že jen Vy sám si můžete rozhodnout v jakém kontextu chcete cokoli hodnotit.

0 0
možnosti
Foto

Pokud srovnávám, tak srovnávám pouze s "Vyšehradem" a "Kanceláří Blaník", které jsem uvedl ve stejném kontextu jako "Single Lady". Vše ostatní o seriálech jsem psal pouze proto, že jsem novou rubriku "Seriály" právě odstartoval a tudíž jsem začal poněkud ze široka.

0 0
možnosti

Jen se moc neposmívejte, klidně se z toho může stát kultovní seriál. Jako třeba ze Star Treku. První řady byly naprosto zoufalé, céčkoví herci, céčkoví scénáristi, céčková produkce, atd. Hýbala se jen mluvící postava, ostatní tupě stáli jako figuríny. Na kapitánském můstku k naprostému zešílení stále něco pípalo. Tupé dialogy, hromada fyzikálních chyb, a tak bych mohl ještě chvíli pokračovat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že se to v tomto případě nestane :-) ... StarTrek měl nápad a ducha, což "Single Lady" rozhodně postrádá ... :-)

0 0
možnosti

P32e69t33r 48T96o96m54e25k

6. 7. 2017 11:08

V zásadě souhlasím ale zapomněl jste na vynikající Čtvrtou hvězdu.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, ono to v textu, když to tak čtu zpětně, že jsem srovnával a vyjmenovával. Ale rubrika "Seriály" je u mě nová a tak jsem jen první recenzi na "Single Lady" zařadil do širšího kontextu. Mou ambicí nebylo vyjmenovat vše. "Čtvrtou hvězdu" bych samozřejmě v takovém případě neopomněl.

0 0
možnosti

K té Pustině bych jen podotkl, že je z dílny HBO, stejně jako neméně úspěšná česká verze seriálu Mamon s vynikajícím Matějem Hádkem v hlavní roli. Tento týden začíná na ČT2 (originální?) norská verze tohoto seriálu. Budu sledovat hlavně kvůli porovnání s českou verzí.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. HBO je prémiová televize, která si nemůže dovolit takové lapsusy jako televize veřejnoprávní nebo sice soukromé české televize, které si ovšem díky mizivé skutečné konkurenci (kdy kopírují jedna od druhé většinou převzaté zahraniční formáty) mohou připadat jako veřejnoprávní. Lidé na ně koukají a tak jim padá reklama do klína. Na co zatím HBO sáhlo, to bylo kvalitativně o několik úrovní výš, než zbytek české produkce. Děkuji za zmínění Mamonu, přidal bych ještě Terapii a třeba Hořící keř.

1 0
možnosti

D71a71v77i59d 45V95l35k

6. 7. 2017 9:22

No já nevím, mě to docela bavilo. Dát tomu 30% je dost póza. Plodková to hrála skvěle a srovnávat to se serošem z HBO je trochu nefér. Já vím že je to strašně cool všechno strhat, ale objektivně řečeno, rozhodně to bylo lepší než 60% ostatní produkce na českém netu.

2 0
možnosti
Foto

Já málokdy něco strhám, natož, abych to dělal pro pocit, že to je cool. Pokud bych srovnával s youtubery, tak to bylo lepší, o fous, ale jinak je to jednoznačně to nejhorší, co profíci na českém internetu zatím vytvořili. Vše je samozřejmě záležitostí vkusu a náročnosti (a to teď nemyslím nijak zle, spíš jako obecné konstatování). Z mého pohledu se např. zatím Jana Plodková s herectvím úspěšně míjí. To, že někdo někde hraje ještě neznamená, že je to herec. Udržuje si stejnou výrazovou škálu a mimiku už od Protektora, kde úspěšně sehrála roli blonďaté "bludičky". V "Single Lady" jsem jí nevěřil ani její dekadenci, ani pozdější "vystřízlivění".

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k časové zaneprázdněnosti jsem uchráněn od sledování jakýchkoliv seriálů a tak občas působím jako Zulukafr, když přijde na řeč o nějakém českém seriálu /pikantní jsou ty z "lékařského" prostředí, kdy se mne pacienti ptají, co já na to:-)/. Nicméně na radu svých přátel jsem si stáhl Pustinu a tak "zabil" jedno sobotní odpoledne a večer, protože jsem prostě nebyl schopen přerušit sledování skvělého filmu se skvělými herci.

O single lady slyším poprvé od Vás a jsem rád, že jsem mu nevěnoval ani minutu.R^

0 0
možnosti

Neměl jste z takové dávky pochmurného děje "depku" ? :-)

0 0
možnosti

Dávno,velmi dávno jsem vzdal české seriály,tedy přiznám se , že jsem odkojen ,,Nemocnicí na kraji Města", ale to co se dnes vysílá..pátá řada dil 350 atd,to je sociálka pro české herce, aby si mohli postavit malovelký domeček a pokud to nestačí,ještě si dát nějakou reklamu. Díky bohu mám možnost se podívat na animal planet,na TV zabývající se například historii,vědou i sportem. České seriály brrrrrrrrrr,,,ne ne ne !

1 0
možnosti
Foto

Taky mi to tak někdy připadá. Kvalitních počinů je málo, výjimečné a to jen úhlem mého pohledu, v podstatě dva ("Terapie" a "Pustina"). Herci a filmaři možnost točit vítají, leckterý žehlící, či nenáročný divák to ve finále zaplatí, takže problém je jen v tom, že z kdysi dobrého se stává špatný vkus. Jen je škoda, že se tento neduh přenesl i do internetových seriálů ...

1 0
možnosti

To - Okres na serveru - se povedlo. :-)

0 0
možnosti
Foto

Chápu to pousmání :-)... uvedl jsem první, další seriál, který mi přišel na mysl. Možná jsem měl zmínit seriál "Synové a dcery Jakuba Skláře", který byl kvalitnější. Jen jsem tím chtěl naznačit, že to nepsali lidé, kteří by, ačkoliv psali rovněž na zakázku, vygenerovali jen pro peníze nějaký paskvil za 10 minut, točili to Páni režiséři a kvalita tehdejších herců byla úplně někde jinde ...

0 0
možnosti

já patřím k těm, kteří se nejen na projednávaný, ale žádný z nekonečných, novodobých českých seriálů, nedívám, kdysi měl Náhlovský scénku "Chosé nepřišel" a tam řadím všechny tyto hrůzy

1 0
možnosti