Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Nebrala bych to tak tragicky..komu se to nelíbí tak ať se na to nedívá...Plodkovou mám jako herečku ráda, dívala jsem se na to kvůli ní..nebyla to alespoň nuda, člověk se některým dialogům zasmal:-)

1 0
možnosti
RK

No vida, a já si vždycky myslel, že když už někdo něco natáčí, tak proto, aby to lidé sledovali a ne aby se na to nedívali... ;-)

2 0
možnosti

Já se bavil, tady není na místě nějaká hluboká analýza, natož poměřování Pustinou. Pusťte to z hlavy, seriálů ještě bude!

1 0
možnosti
Foto

To nebylo srovnání, jen zařazení do širšího rámce. Tento seriál mi naštěstí hlavu nezaneřádí ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!