Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já na to nekoukal a jsem spokojený člověk;-D

59 1
možnosti
JN

Já jsem na to koukal (poté, co skončila na ČT4 atletika) a jsem spokojený také. ;-D

Ne, že by šlo o superúžasný pořad, ale tak negativně jako autor jsem to rozhodně nevnímal.

1 1
možnosti
Foto

Pro mne to bylo taky veliký zklamání. Prostě to působilo tak, že se akademie dohodla, že všechny ceny za hraný film (tedy kromě ženských rolí, neb se ve filmu Masaryk zřejmě žádná výrazná ženská postava nevyskytuje) rozdá jedinému snímku ani ne tak kvůli jeho filmovým kvalitám, protože o ty přece u filmových cen primárně nejde, nebo snad ano? Co já vím?

Film jde do kin až 9.3., takže jsem si pouze přečetla recenzi předpremiéry pro pár vyvolených od paní Spáčilové, která mu dala pouhých 55% za slabý scénář, absenci příběhu a nedostačující hlavní myšlenku, která by držela film pohromadě. Uvidím, nechám se překvapit.

8 0
možnosti
FB

Paní Spáčilová ale filmům absolutně nerozumí, takže zrovna ji bych moc vážně nebral :D

1 8
možnosti
MB

Jsem ten, který navzdory odborníkům, porotám, slovenské komentátorce ap, - Rozhoduje o všem ! Jsem běžný divák - konzument ! . Navzdory cenám typu Lvů - žiraf - Si najdu cestu, jak shlédnout - 1) Antropoid, 2) Masaryka a 3) Odpočinkového Anděla páněte ... :-)

2 0
možnosti
Foto

A tak to má být ... pokud by po nás nechtěli, abychom platili poplatek za sledování České televize, která pak vytvoří takový paskvil ... ;-):-)

3 0
možnosti
Foto

Český lev není cena diváků ale cena " odborníků " : Tak se s tím smiřte a nenaříkejte.

13 5
možnosti
Foto

Byl bych raději, kdyby to byla cena odborníků, nikoliv "odborníků". ;-):-)

2 0
možnosti
FB

K vaším nářkům asi tolik: Já jsem Masaryka viděl a byl o třídu lepši než Anthropoid. ;-)

6 3
možnosti
FB

No vidíte. Paní Marie Šámalová Masaryka viděla také! :)

0 0
možnosti
JH

Hurá, ať žijí lvi! A české montovny, automobilky, prádelny i mandlovny! Vzhůru do továren!

10 0
možnosti
RV

Ještě tomu chybělo kopnout si do Trumpa,Zemana, podpořit zákon o národních parcích, migraci, genderově vyváženou a multi-kulti politiku u každé nominace a bylo by to téměř dokonalé. Opravdu nechápu, co se Vám tam nelíbilo?

14 7
možnosti
KT

Naprosto mizerný pořad, svědčící o celkovém úpadku českého filmu. Přečtěte si, co si o tom myslí rektor FAMU a prezident ČFTA Ivo Mathé. Před 10 - 15 léty bývalo líp!

5 5
možnosti
PT

P60e26t86r 28T93o47m98e91k

4. 3. 2017 23:11

A ještě jsem se podíval jak hodnotíte pořadí filmů 2016. Jste naprosto povrchní divák.

3 9
možnosti
RS

Autorovo hodnoceni: naprosta katastrofa.

17 4
možnosti
PT

P47e25t48r 19T19o83m70e55k

4. 3. 2017 23:09

Naprostá katastrofa jsi ty. Jistě to nebyl bezchybný večer ale jestli ti vadila Adéla Banášová, protože jsi jí nerozuměl a svádíš to na děti, jsi trapný. A té Polce jsem já rozuměl. Polsky neumím, na jazyky nadání nemám, ale ty musíš být fakt jazykové dřevo.

8 17
možnosti
Foto

Netuším, proč si tykáme? Chodili jsme spolu do školy nebo jsme známí? Nepamatuji si Vás. Jsem schopen hovořit třemi světovými jazyky a slovensky i polsky nejen rozumím, ale jsem schopen i plynule hovořit. V tom není nejmenší problém. Přesto si myslím, že cenu Český lev by měl někdo moderovat česky. Vím, že někteří Češi jsou schopni lézt "tam, kam Slunce nesvítí" komukoliv, nicméně si myslím, že jsou jisté zvyklosti a ty by se měli ctít. Na svůj jazyk a své moderátory bychom měli být hrdí.

7 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!