Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R47a85d77e61k 83B66u29r75d54a

24. 3. 2017 15:02

Ten film je spatnej. Moc spatnej... zacina jako beckovy muzikal poskakovanim na ucpane dalnici (u nas bychom rekli nepovedeny remake Rebelu), nudne dlouhe sceny s predvidatelnym scenarem.. a kdyz pak clovek ceka na jednoduche vanoce aby se ti dva polibili a udelali si mimco primo pod smrckem, tak se nesmyslne vyhodi vyhybka a jede se do existencialniho dramatu, ze ty vole zivot je slozitej a i napomadovani herci se nemusej drzet za ruce. Hle, objev!

0 0
možnosti
Foto

Je fakt, že romantický muzikál je spolehlivý repelent na mou chuť jít do bijáku. Ale po Vašem hodnocení půjdu.

0 0
možnosti
Foto

Taky moc nemusím, když běží film a najednou se někdo nesmyslně roztančí a rozezpívá. Ovšem zde, pokud už se tančí a zpívá, tak to má smysl, takže, snad nebudete zklamán ...

0 0
možnosti
Foto

Kdybych si nepřečetl vaše dojmy, asi bych se neodvážil na to jít do kina, ale stejně mám obavu, abych nebyl zklamán, protože si nedovedu představit, že by se mi to líbilo víc než Zápisník jedné lásky (Notebook). Tam ovšem hrál Gosling s Rachel McAdams. Btw film Mamma Mia se mi líbil. Asi hlavně proto, že mám rád Abbu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky si poslechnu skupinu ABBA, ale Mamma Mia mi přišel jako standardní, současný muzikál. Někdo měl nápad spojit muziku a silně romantický příběh a splácal to dohromady. La La Land je film, který má myšlenku, náboj, zvraty, gradaci, je důmyslně udělaný. V žádném filmovém řemesle neselhává jako film a původní písně a tanec k tomu přidává jako jistý bonus.

1 0
možnosti
Foto

Odrazoval mne ten muzikál, jak píšete níže i já mám z muzikálu nejraději Hair, tak jsem to hodně zvažoval, takže půjdu

0 0
možnosti

A on to není romantický muzikál?

0 0
možnosti
Foto

Ne. On to v podstatě vůbec není romantický muzikál. Je romantický v tom, že jde o zajímavý příběh dvou mladých lidí, kteří k sobě najdou cestu. V podstatě ani nejde příliš o muzikál, protože zpěvu a tance je jako šafránu. Navíc, když se řekne romantický muzikál, vzpomenu si na Mamma Mia a zježí se mi všechny vlasy na hlavě :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Dik za tip, zrovna to tady bezi v kine, tak se pujdu podivat. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!