Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a91r31a 93R33a16n22k

8. 5. 2016 20:18

Vynikajici recenze, je oslavovan vsude a zajimavy vypis zivota na anglicke wiki.

Hodinovy "vycuc" na youtube si obcas poustim:

https://www.youtube.com/watch?v=4WHKiQgbCsc

1 0
možnosti

Takhle "objektivní" článek bych napsal asi jen z koncertu Metalliky. Akorát bych tam neměl tolik chyb...

0 0
možnosti
Foto

Žádná kritika, ani popis zážitku nemůže být objektivní. Naopak, vždy se jedná o subjektivní pocit. Na základě toho, že jste napsal "takhle" a "Metalika", věřím, že jste skutečným znalcem, jak hudby, tak pravopisu ... :-) ...

2 0
možnosti

Děkuji za pěkný popis koncertu, na kterém jsem BOHUŹEL nebyl. Hans Zimmer je pro mne pan skladatel, jeho hudba je neskutečně skvělá.

Jen bych Vás opravil, orchestr byl ČNSO, tedy Český národní symfonický orchestr. Je to jediné těleso v ČR, které se tak výrazně věnuje projektům tohoto druhu. Spolupracuje s ním i Ennio Moricone a další. Osobně jsem jako sborista účinkoval na koncertě s filmovou hudbou Dannyho Elfmana a předtím na koncertě s filmovou hudbou Ennia Moriconeho, který sám dirigoval. Rovněž neskutečný zážitek. K tomuto projektu jsem se bohužel nedostal, což mě neskutečně mrzí.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za opravu. Zřejmě jsem Hansi Zimmerovi, který sám sbor i hudební těleso představoval, špatně rozuměl nebo jsem zkratkovitě zaměnil symfonický orchestr za filharmonii. Koncert Ennia Morricone jsem navštívil před dvěma lety a bylo to rovněž úžasné. I z něj jsem psal recenzi. Koncert Dannyho Elfmana mi loni unikl, což mě neskutečně mrzelo, ale doufám, že se k nám ještě vrátí a pak již nezaváhám :-) ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!