Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas, proto jsem o filmu psát ani nechtěla - nějak mi to celé přišlo zbytečné. Ze sentimentu nutné vidět a zjištění, že to, co funguje na střední, vysoké a nejspíš i při vstupu do života ve věku "rozumném" už fungovat nemůže.

A tak mi z celého filmu zůstala v hlavě oslava osmdesátin a Lukáš Vaculík zaměstnávající vrchní sestru, která nakonec zaměstnala plně jeho.

Rozpaky jsme druhý den "zajdli" Teorií tygra, který je naopak na pochvalu a filmový víkend tak nakonec skončil docela dobře.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na české filmy moc nechodím, protože jsou to většinou vyhozené peníze. Drtivá většina z nich by mnohem lépe vyzněla v televizi v neděli odpoledne, takže nevím, jestli "Teorii tygra" riskovat ... S "básníky" jsem vyrůstal, proto jsem chtěl "šestku" vidět ...

1 0
možnosti
MS

Pavlu Křížovi je teprve 55 let, takže za deset let by klidně mohl vzniknout sedmý díl "Básníci v důchodu", ale do toho už asi nikdo nepůjde. :-)

1 0
možnosti
Foto

V 65 letech ještě asi v důchodu nebude :-) ...

1 0
možnosti
Foto

Přesně, Romane R^

Já na to šla z nostalgie, protože jsem s Básníky rostla.

Malinko jsem doufala, že tak jak stárnu já a dostávám nadhled, že ho dostanou i oni, ale kde nic, tu nic, :-(

Za mě tak 35%

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Štěpánko. Jsem na tom nějak podobně ... Ale i té nostalgie na mě bylo příliš ... :-)

0 0
možnosti
Foto

samozřejmě, vše co vzniklo po roce 89 je paskvil Rv

1 5
možnosti
VK

Soudě dle vašich příspěvků, váš život nás kolotoči musí stát brutálně za..... Nic.

1 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!