Diskuse

Zemanova řeč

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

od Zemanova projevu - stejně jako od zbytečného plácání jeho předchůdců jsem naprosto nic neočekával, a to se mi též vyplnilo...........stejné nic jsem neočekával od lidí jako vy, Romane Potoczný, což mi rovněž klaplo ;-D

3 4
možnosti
Foto

Tak to se máte na světě fajn, když od nikoho nic neočekáváte. Ale není to trošku prázdný život?

0 0
možnosti
SN

:-)  Pro Vás a Vám podobné lidi by Zemanův projev byl v každém případě,(ať už s vizí, nebo bez vize), vždycky odsouzeníhodným. Zeman prostě není Vaše krevní skupina. Moje ano. Podle většiny diskutérů nemá vize, ale co je důležité, koná ! On má tu politiku dobře naplánovanou, ale proč by se s tím svěřoval lidem, kteří by ho vzápětí poplivali? Takže pěkné prožití zbytku Vánoc a hlavně představte si, že by tam řečnil a nesrozumitelně drmolil agent oo9 s čírem, určitě byste byl nadšením bez sebe. Já ne!  RvRvRvRvRv

3 4
možnosti

I87v96o 73Ž22á72č49e42k

27. 12. 2013 6:29

Ano, činy jsou důležitější než slova. Slova pana Zemana mě nechávají celkem v klidu, zatímco na každý jeho čin čekám s jistým rozechvěním.

3 0
možnosti

Hochu, trocha úcty

k staršímu člověku by ti neškodila. Možná, že se toho věku ani nedožiješ.

Slušný projev, kterým president informoval o tom co splnil z toho, co slíbil. Dobrá bilance. Žádná kritika, žádné urážky. 

Popřál občanům, aby dělali dobré skutky, které jim přinášejí radost a štěstí.

Co by jste chtěl víc od presidenta nevím. Válka, ani hlad, či rozpad země, nehrozí.

Na politické vize tu máme politické strany a na hospodářské informace vlády. O tom v jakém stavu je naše zem, ví občané dost a není vůbec třeba, aby jim to ještě  o Vánočních svátcích, připomínal President republiky!Rv

5 6
možnosti
Foto

rozpad této země započal už před delší dobou, Zeman neudělal nic, čím by to alespoň přibrzdil, svým eurohujerismem dělá spíš opak.

2 0
možnosti
Foto

K84a51r89e94l 34R11a96d15a

27. 12. 2013 0:20

Asi jsem se díval na jiný projev. Jenže já jsem se díval bez předpojatosti a křivého zrcadla.. A tak mi připadal na potenciálního diktátora až příliš civilní a všední, bez velkých gest, bez věšteckých vizí a diktátorské nabubřelosti. Jen stručná zpráva, čím se prezident zabýval od svého zvolení. 

Že by přece jen platilo  ,,podle sebe soudím tebe" ?

6 8
možnosti
Foto

Do jisté míry souhlasím, takže to zřejmě nebyl zas tak úplně jiný projev: na prezidenta mi připadal projev příliš civilní (takto hodnotí své počínání řadoví občané v hospodě při mírné špičce), všední (takto všedně by opravdu neměl formulovat prezident, tedy ten "nejlepší" z nás), bez velkých gest (nejsem si vědom skutečně žádného státnického gesta), bez věšteckých vizí (resp. bez jakýchkoliv vizí, hodných prezidenta) a diktátorské nabubřelosti (nikdy jsem neřekl, ani dnes nenapsal, že pokládám našeho současného prezidenta za diktátora - ti totiž většinou mívají alespoň elementární charisma) ...

7 2
možnosti
Foto

pro mě projev rozhodně zklamáním nebyl.....

...díky správně nastavené hladině očekávání;-)

2 0
možnosti
Foto

To je pro mě zcela zásadní poznání ... Dosud jsem netušil, že tak nízký level očekávání existuje ... ;-) ...

1 0
možnosti
Foto

Zvykněte si, že jste svébytný, samostatný člověk, který se má starat o své věci samostatně. Miloš Zeman Vás nebude vodit za ručičku, člověče !

2 2
možnosti
Foto

A to má jako s mým článkem jakou souvislost? Já osobně prezidenta k ničemu nepotřebuji. Pokud mám někde podepsat, aby abdikoval, že tím stát ušetří nemalé prostředky na jeho plat a občerstvení, tak mi sdělte kde a já to milerád podepíšu ...

5 0
možnosti
Foto

Je to věc těžká, že. A koho jako, že, ehm ;-) Prvního tajemníka strany a vlády? Mesiáše? Vlka v rouše beránčím? Či beránka, co tancuje, jak ta která část davu a bezduchých mas píská? A pokud tak nečiní, je nenáviděn? To, že mnozí nesouhlasí, nemusí být projev fanatizmu!!Fanatická ovšem může být nenávist. Velmi. Ale to by bylo na dlouhé povídání. Bezpočet příkladů. A jít s proudem je pohodlnější, než použít vlastní ůsudek. Může to plnit třeba i účel. Ovšem jak pro koho.8-o:-/:-)

3 2
možnosti
Foto

Vidím, že Miloš Zeman není na světě se svými sebestřednými monology sám ... Možná byste mohli založit klub sebestředných ... :-) ;-) ...

2 1
možnosti
HM

pěkné a výstižné ..karma R^

3 3
možnosti
RK

Karma, ale slíznete to ...........R^, šahat jim na ikonu ;-D

9 0
možnosti
Foto

Netušil jsem, že má prezident tolik fanatických příznivců, ale vypadá to tak ... Každopádně děkuji

4 1
možnosti
Foto

P45a89v23e95l 75N23i38t58k33a

26. 12. 2013 22:56

A něco nového, něco co jsme zatím nepřečetli, by jste neměl? Zeman je zlo a to by se mělo vymýtit... Jenže jak na to, že? Možná tím, že budeme opakovat to, že škodí! A když to budeme opakovat, tak tomu všichni uvěří... Ǒ, jak bychom se měli krásně, kdyby na Hradě nebyl Zeman!

4 1
možnosti
Foto

Nepamatuji se, že bych se již dnes k projevu Miloše Zemana vyjádřil, takže si nejsem vědom ani faktu, že bych se opakoval :-) ... Z Vašeho blogu, který jste uveřejnil dnes po osmé, je cítit, že jste prezidentův fanoušek, ačkoliv v něm taky nic převratného nezaznělo. Máte na to samozřejmě právo, tak ponechte právo ostatním blogerům, vyjádřit se k nicneříkajícímu projevu člověka, který si bohužel může říkat státník a jednou bude stejně "bohužel" v učebnicích dějepisu ... Doufejme, že pouze jako autor nejtrapnějšího projevu v naší dlouhodobé historii ...

4 3
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!