Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máme vůbec těchto anket zapotřebí?? I když..kdy jindy bychom měli možnost obdivovat "hezké" zadnice...;-) R^

4 0
možnosti
EJ

Zapojilo se málo hlasujících. Není to i tím, že pošlete sms ve tvaru....... Cena 1 sms je X Kč. Pořadů je hodně a pomalu na tomto hlasování skomírají. Vnucují se nám každý týden. Skončí 1, hned ho nahradí jiný. Každá TV stanice má své želízko v ohni. Po telenovelách skončí v propadlišti i tento typ pořadů. Lidi už nebaví přeposílat své penízky na rádoby zábavné pořady.Rv:-(

6 0
možnosti
RP

Souhlasím. Většina těchto anket není nic jiného než skryté rýžování financí za SMS.

6 0
možnosti
MP

Souhlasím. Získá-li zlatý slavík, at je to kdokoli, pouhých 30 tisíc bodu, nebo má-li jen 20 tisíc hlasů, na stát s deseti miliony obyvatel je to žalostně málo. Je to důkaz, že drtivá většina lidí už o tuto anketu nemá zájem, snad jen malá část mladých lidí.:-(

7 1
možnosti
JD

J62a20n 34D89ě85d

24. 11. 2013 11:56

Mladých lidí? A vyhrál Božský? Tak to je asi blbost.

3 1
možnosti
MJ

Hezkou neděli.

Pořad jsem nesledoval, ale zajímala mne jeho sledovanost a k tomu přímou úměrou závislé hlasování. Včerejší sledovanost televizí ještě na internetu zaznamenána není.Tak jsem šel po starších datech:

http://mediamania.tyden.cz/rubriky/statistiky/

A teď počet hlasovacích SMS včera:

http://www.ceskyslavikmattoni.cz/zpevaci-2013/cmsarticle/#.UpHB0cTuLkE

Když si ty čísla sečtete, zjistíte, že hlasuje přes sto tisíc diváků.A to není špatné, když si vezmete kolik , asi, lidí se zajímá o pop.Anketa Zlatý Slavík ještě má budoucnost i přes např. údajnou nekvalitu(to netvrdím já, neb to nesleduji).

0 0
možnosti
MJ

Je zajímavé, že pro pana Gotta hlasuje i dost mladých.

0 0
možnosti
MP

Zcela výjimečně jsem sledoval tento pořad, protože jsem čekal něco podobného s Landou a jeho kohoutem jako loni. Kdeže ty lonské sněhy jsou, když vítězili skuteční umělci...;-(

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že umělci jsou v tom poněkud nevinně. Sice je fakt, že na předních příčkách se již několik desetiletí umísťují především konformní umělci, kteří se divákům a posluchačům podbízejí, ale nedivím se, že se estrády zúčastní. Kdo by nebyl rád oceněn? Ovšem kvalita estrády rok za rokem kolísá mezi rádoby nablýskaností Ein Kessel Buntes a snahou o show amerického střihu, což se nějak nedaří ...

1 0
možnosti
OF

Romane, nějaký pesimistický článek.

Na zhoršení nalady / čtete správně/ vám z Bruntálu posílám písničku Krakowski spleen.

Já jsem hlasoval pro Maanam. Myslíte, že můj hlas je platný ?

P.S Ne že by písnička byla nějak moc pěkná ale ke dnešku se hodí.

" Czekam na wiatr,co rozgoni ciemne sklebione zaslony ":-PR^

http://www.youtube.com/watch?v=GQR23MupMrA

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že z naší, tzv. populární hudební scény na mě jde pesimismus ... Málo skutečných objevů a celé mi to přijde takové nějaké ztrouchnivělé ... Hlas pro Maanam byl v této soutěži poněkud mimo mísu ;-), ale každopádně ho chápu, protože mám Maanam, stejně jako Lady Pank, Kombi, Republiku apod. nesmírně rád a často si je v autě přehrávám. Inu, nostalgie :-) ...

0 0
možnosti
Foto

O90t11a96k21a21r 38S92e71k75l

24. 11. 2013 7:57

Naskýtá se otázka , proč jste se rozhodl " po několika letech ignorování " shlédnout tento pořad, prověřený desetiletími ?;-)

0 0
možnosti
LN

....to je pochopitleně blbost.....v řadách intlektuálů se dívání na televizi považuje za fatání prohřešek...příznat se smí maximálně dokument...nebo balet....přesto každý intelektuál kritizuje kdejakou blbost na kterou se ...většinou "pouhou shodou náhod, po mnoha letech na telvizi u souseda přes blakon díval.....:-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!