Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chvíli jsem na to koukala, nic od toho nečekala, je to druh zábavy v posledním tažení. Občas jsem se i zasmála.

1 0
možnosti
RL

R15a31d10e23k 96L10u86k23á95š

24. 11. 2013 19:07

Pokud se příští rok domluví dostatečně velká skupina lidí, stane se Slavíkem  třeba Iveta Bartošová......nebo třeba i JÁ

1 0
možnosti
MP

Ano.Bylo to náramně hloupé a efekty zcela poplatné době. A to jsem viděl jenom začátek.Do deseti let, aby pořad upoutal, a to jakýkoliv, režisér naordinuje sex na jevišti, nebo skutečné přizabití v přímém přenosu.Požadavek doby je, jen se tomu proboha smějte a tleskejte. My vám vymyslíme a uděláme pro vaši potěchu a sledovanost jakoukoliv hovadinu.Naši Macurové, nebo to byl ten druhý nápadník, a Džambulky v sále, rozhodně nezklamali.

3 0
možnosti
PZ

No ja nevim co tam hledaj ale hudbu asi ne, kdo ji hleda koukne do klubu ;-) pripomenu jen please the tree, etc, norbiho kovacse s ivanem hlasem nebo blue effect ci mariana vargu ;-) proste dobře hudby se da najit dost jen nesedet u tv a nesledovat nejakeho krause libajiciho krajca při predani ceny uz toho bylo dost...

3 0
možnosti
BM

Přesně tak,ještě možno připomenout Vláďu Mišíka,,Radima Hladíka, Honzu Spáleného,  Krausberry, Kalandra Revival Band či N.V.Ú, Sto zvířat a další  a daší skvělou muziku.

1 0
možnosti
KC

Tak jsem rád, že jsem o nic nepřišel, když jsem se nedíval. Jestliže měl být chlapský holý zadek zlatým hřebem pořadu, pak si nejsem jist, zda se naše popkultura neubírá stejným směrem.

5 0
možnosti
MK

Zlatý Slavík v režii TV Nova byl katastrofa na kolečkách.Výpadky zvuku,hosté,předávající,scénka s uměle implementovanou I.Chýlkovou...no děs.

7 0
možnosti
BM

No vidíte. Já včera strávil perfektní večer v rockovém klubu, kde hrála skvělá neznámá kapela The Bladderstone s vynikajícím mladým baskytaristou. Dal jsem lahvinku dobrého vínka a nějací "slavíci" jsou mi právě v tom co ukazoval pan Čtvrtníček. Takže pro příště doporučuji udělat to samé......

9 0
možnosti
JD

J41a53n 85D84ě36d

24. 11. 2013 12:04

Och Bože, já už zase prošvihl zlatého stehlíka? A navíc jsem ani nehlasoval? Co jsem to za opičana. :-P Ale má to jeden klad. Nemusím se zaobírat kvalitou tohoto pořadu, ani tím, jak dlouho ho budu ještě "prošvihávat"... I když s tímhle přístupem asi Xaviera a podobné kvalitní umělce k stehlíku nedotlačím...

3 0
možnosti
BM

Holé zadnice už má půlka národa, netřeba mu to připomínat tímto způsobem.

Hezký den

10 1
možnosti
MK

Plné "šopinkgparky" tento názor dost popírají....

2 1
možnosti
PM

P76e73t49r 12M19u28r18č24e20k

24. 11. 2013 11:56

Větší ptákovinu než je Gravitace jsem už dlouho neviděl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!