Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Modrá Jana

24. 8. 2010 7:55
Také mám ten názor,

že nechrání a nepomáhají. Naopak razí heslo " nebát se a krást ";-D

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

24. 8. 2010 7:57
Re: Také mám ten názor,

Jo, někdy to opravdu vypadá tak, že pomáhají hlavně sobě a svým kamarádům a chrání víc "gaunery", než spořádané daňové poplatníky ... ;-)

0 0
možnosti
ČZ

český zeměhryz

24. 8. 2010 7:54
,,taky už jsem to někde psal..a ale zeptám znovu...

,,,Jakje vůbec možné, že v ozbrojené složce státu existuje něco jako odbory...??? děsí mne představa, že o mobilizaci se bude rozhodovat na odborářské schůzi...:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!