Děkujeme za pochopení.
lost
dokud člověk žije
jest v nebezpečí , že zemře 90 procent lidí prý havarie přežije ....sumárně
maxipes Fík
abych tady prosvětlil
a proveselil ty ponuré reakce:
Víte proč dodo nelítal? Protože to je na zemi bezpečnější.
No tak nic, já věděl, že zas napíšu nějakou krávovinu.
uluf
blbost
Především chybné argumenty shazují tento článek. Pokud chcete vyjádřit svůj názor, ale zároveň se opíráte o stejně matematicky nesmyslné dohady jako ti, jež kritizujete, bude něco špatně.
A snaha o napadnutí srovnávání nesrovnatelného nepadla na úrodnou půdu, protože postihla i vás.
SVN
Mám ještě něco matematicky nebezpečnějšího,
je to ŽIVOT, pokud do něj vstoupíte, tak na 100% živ nevyjdete. Matematiku.
Limburger
Když už se zde relativizuje bezpečnost dopravy pozemní a..
..letecké, dovoluji si dát k lepšímu svůj blog, konkrétně články:
."Masakr na silnicích. Nutnost? Nikoliv!" zde:http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84147/Masakr-na-silnicich-Nutnost-Nikoliv.html
.
"Bude dovoleno jezdit rychlostí volného pádu z 35. patra?" zde:
http://limbursky.blog.idnes.cz/c/85232/Bude-dovoleno-jezdit-rychlosti-volneho-padu-z-35-patra.html Zdraví RL
Limburger
Re: Když už se zde relativizuje bezpečnost dopravy pozemní a..
omlouvám se za automatickou replikaci příspěvku, která se tu objevila díky obnovenému připojení...(chybka někde mezi serverem a uživatelem, no, hlavně že kvůli ní nic nespadlo :-))
Limburger
Když už se zde relativizuje bezpečnost dopravy pozemní a..
..letecké, dovoluji si dát k lepšímu svůj blog, konkrétně články:
."Masakr na silnicích. Nutnost? Nikoliv!" zde:http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84147/Masakr-na-silnicich-Nutnost-Nikoliv.html
.
"Bude dovoleno jezdit rychlostí volného pádu z 35. patra?" zde:
http://limbursky.blog.idnes.cz/c/85232/Bude-dovoleno-jezdit-rychlosti-volneho-padu-z-35-patra.html Zdraví RL
urostly sympatak Arnie J.
Boha jeho...
to jsou zase pindy...
"Problem je, ze v jine doprave je pevny zaklad? Pripadne, ze v jinych dopravach je hlavni pricinou nehod lidsky faktor?" Naopak, diky servisnim prohlidkam, vycvicenosti obsluhy a rizeni letoveho provozu je pricinou vetsiny nehod letadel lidsky faktor-chyba. Technika je konstruovana tak, ze pravdepodobnost katastroficke poruchy je nizsi nez 1krat za 10 e7 letovych hodin typu. Pokud by jsi pustil na oblohu bandu pologramotnych idiotu (silnicni provoz), ktere by navic nikdo neridil, pak by havarii bylo...
"Pilot si prohlidne motory?" Pokud je tva predstava udrzby leteckeho motoru v tom, ze si ho pilot prohlidne, pak uz nikdy na blog nepis. Obchuzka letadla pilotem ma za cil ho ujistit, jestli nekde neco netece, vsechno vsude drzi, a hlavne ze jsou odstraneny vsechny pozemni kryty a zaslepky. Pri slozitosti, kterou ma dnesni letadlo (a to o motoru radove slozitejsim nemluvim), pilot NEMA sanci podrobne zkontrolovat jenom 1/100 casti stroje, a odletet jeste letos.
urostly sympatak Arnie J.
dodatek
a slusi se snad dodat, ze havarie Airbusu Air France byla tez zpusobena (i kdyz od tohoto zpusobeni k samotne havarii je jeste daleko) lidskym faktorem. Do takove bourky, ktera v tech mistech panovala, proste to letadlo nikdy nemelo vlitnout. A ze A330 je ero s fly by wire, tak to plati dvojnasob.
Tobinka
sranda
To je legrační... Trpím fóbií z létání, jako dítě jsem létala na dovolenou prakticky každý rok, v sedmnácti jsem dostala záchvat úzkosti a už jsem do letadla nikdy nesedla. Stačí mi vidět letadlo v televizi a dělá se mi špatně, v práci jsem šéfovi se vší slušností řekla, že akceptuji pokutu, ale nikam nepoletím (nedal mi ji, poslal jiného zaměstnance). Vašemu blogu ale nerozumím. Ano, nikdo vám nezaručí, že letadlo nemůže spadnout... Ale taky vám nikdo nezaručí, že auto nemůže do ničeho narazit... A ty počty mrtvých hovoří jasně pro leteckou dopravu.
p.s. Ano, tohle všechno vím. A přesto do letadla už nikdy nevlezu. Fobie je iracionální, ale prostě je. Je to něco jiného, než "strach z létání". Létání se bojí 1/3 všech cestujících, je to nepřirozený pohyb, navíc v sobě spojuje kupu znervózňujících podnětů (výška, hloubka, uzavřený prostor, bezmoc...)
Klara L
sakra, dala jsem omylem karmu :-(
Ten článek je demagogie.
Píšete: "Problém je v tom, že se často srovnává nesrovnatelné. Všechny ostatní dopravy se opírají o "pevný základ" a tak drtivou většinu nehod zapříčiňuje lidský faktor."
No a není to jedno? Záleží snad na výsledku? Když se zabiju při nehodě, auta, letadla či třeba žebři%náku, bude mi asi srdečně jedno, jestli ji zapříčinil lidský faktor, mechanická závada nebo počasí. Zůstává faktem, že letecká přeprava je bezpečnější než např. automobilová v poměru přepravených ku zabitým
- Počet článků 299
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3499x
Bloguji, tedy jsem!