Divadlo

Roman Potoczný

„Neklid“ prezidenta o klid nepřipraví

Vyznamenávání u příležitosti státního svátku České republiky jsem sledoval ze dvou důvodů. Z důvodu úcty ke státnímu svátku a z důvodu prezidentova projevu, který jsem očekával. Prezident Miloš Zeman v projevu rozhodně nezklamal.

30.10.2016 v 7:30 | Karma článku: 31.61 | Přečteno: 1481 | Diskuse

Roman Potoczný

Jak mě jít do divadla Miroslav Donutil

Jelikož jsme národ barbarský, kterýžto roční dávku kultury vyčerpá u televize, či upocenou návštěvou kina, po které zbude břicho plné popcornu a pocit, že „stejně to byla hovadina“, rozhodl jsem se popsat můj osobní zážitek z návštěvy představení "Sluha dvou pánů", protože, vězte, zajet do Prahy do divadla není „zas tak blby napad“.

4.7.2013 v 22:55 | Karma článku: 23.11 | Přečteno: 1088 | Diskuse
VIP
Počet článků 299 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3499


Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!