Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Národ se nepoučil,cesta před rok 89 je otevřená.

2 4
možnosti
Foto

Každý kandidát vstupující do voleb musel předem vědět, že pro svoje vítězství se bude muset utkat dříve nebo později s prezidentem Zemanem. Bohužel, asi měl pan Drahoš oželet cestování po republice a čtyř debat se zúčastnit s tím, že míček byl na jeho straně a mohl si klást podmínky, ale to jsou jen spekulace. P.S. Takové čtyři diskuze s paní Witowskou a prezident by snad pana Moravce jmenoval svým mluvčím.;-)

1 0
možnosti
Foto

Teď jsem na titulní straně iDnes viděl aktuální fotku Zemana a dost jsem se zděsil. Ten výraz v obličeji dost dobře znám..... nevěstí nic dobrého.

Obávám se, že víc než jeden novoroční projev nebude v TV hlásat. Je to nejisté, možná ani ten ne. :-/

6 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, psal jsem to jinam a spadlo to, tak jsem to omylem dal znovu.

Ale za textem si stojím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!