Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V téhle reality show pro senzacechtivé je příliš mnoho slov...

2 0
možnosti
Foto

Píšeš mi z duše, Romane. Když byl amnestovaný, říkal jsem si - fajn, odseděl si svý a bůh ví, jak to s těmi vraždami tehdy bylo. Tohle divadlo už ale je podle mě dost přes čáru.

3 0
možnosti
Foto

Vladimíre, myslím, že to je pro Kajínka pouhý začátek ... :-)

0 0
možnosti

I22v94a61n 49M29i19n11á44ř

21. 11. 2017 15:21

Toto je, bohužel, rub špatně chápaného rčení - že "V demokracii se může vše co není trestné".

1 0
možnosti

Kájínek na Hrad !!!!!!!!

1 1
možnosti
Foto

Jedině, s hodně velkou dávkou ironie ... :-(

0 0
možnosti

Roman Potoczný vyjadřuje svobodně vlastní názor a Kajínek zrovna tak. Společnost to umožňuje, protizákonné to není a morálka? Na tu se všeobecně nedbá "nahoře i dole" již hodně roků. Již dávno je pryč doba, kdy na jedince měla rozhodující vliv rodina, škola, stát, církev. Vše se rozpadlo a rozpadá. Výsledkem je mimo jiné produkt současné neuspokojivé doby-figura Kajínek, který chytil nabídnutou příležitost náležitě za pačesy

0 0
možnosti
Foto

Ano a oba tyto názory jsou v protikladu, což je v pořádku. Ve správném dokumentu by měla vždy zaznít i druhá strana, což se zde neděje, proto jsem dokument nazval natočenou fikcí a upozornil na to. Úpadek morálky je zjevný, ale není to nic, s čím bychom se měli smířit ... Pokud rezignujeme na morálku, tak pak ještě na spravedlnost a už se vezeme ... :-)

0 0
možnosti

J75i30t93k63a 34Č29e52r52n78á

21. 11. 2017 13:00

Kdo se zastane dozorců, když je Kajínek tak pomlouvá? Věřím, že to neni snadná práce a je možné, že i něco pravdy na těch jeho tvrzení bude, ale opravdu vše? Jinak autor má dobře napsaný článek.

1 0
možnosti
Foto

P71e18t36r 93O85m71e66l36k20a

21. 11. 2017 13:54

Těch dozorců se může zastat žalobce, pokud podají trestní oznámení ve věci pomluvy. Žijeme přece v demokratickém státě.:-)

0 0
možnosti

100 % souhlas s autorem článku. Přesto se na to budu dívat. Pokud se člověk nezúčastní, tak to nemůže ani posuzovat.

2 0
možnosti
Foto

To je v naprostém pořádku, já se možná taky podívám, kam to bude směřovat ...

0 0
možnosti

Pane Potoczný, protože mě Kájínek Superstar zajíma asi tak jako kdysi dávno Leonid Brežněv, o kterém existoval vtip, že stojí před zrcadlem a říká: "Jsem stár, jsem stár, jsem Superstar!", nemohu se vyhádřit k vašemu hodnocení. Leda snad k posledním odstavci, se kterým naprosto souhlasím. Jenomže to by nesměla být většina čtenářů a fulmových či televizních diváků právě na takové patologické "vá aj pí" zvědavá. Dnes se cení hlavně prodejnost a sledovanost - a o tom to všechno je!

Jinak dobře napsané! :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Neviděl jsem a dívat se nebudu. Jen si říkám, kam lze až zajít. Nedávno mne někdo upozornil, že nějaká matka se nechala natočit za prachy, když rodila. Tak ještě nemáme smrt na nějakou nemoc v přímém přenosu, aby to bylo komplet.

Pokud nás pozoruje nějaký fanatický muslim, tak si - a celkem oprávněně - může myslet, že tuto civilizaci je třeba vyhubit.

9 0
možnosti
Foto

Takový film už kdysi vznikl, ovšem jako fikce. Jmenoval se doslova - Smrt v přímém přenosu.

1 0
možnosti
Foto

Pustá závist. Dejte se zavřít a taky budete mít šanci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, nechám si takovou zkušenost raději ujít. Ale jinak se mýlíte, mi je jakýkoliv případný úspěch bývalého zloděje Jiřího Kajínka zcela "ukradený" ... :-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS