Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Taky jsem měla rozpačitý pocit z neustálého protěžování Masaryka, ale těmi plky o slovenštině a polštině jste to úplně zazdil. "Dnešní mladí lidé slovenštině nerozumějí"... myslíte?

A co bylo na tom polském poděkování k nepochopení?

36 3
možnosti
Foto

Profesionální pořad by měl zajistit, aby mu rozuměla alespoň jeho cílová skupina, což byli v tomto případě diváci České televize. Pokud si myslíte, že skutečně všichni lidé, včetně mladých do dvaceti let, rozumí perfektně slovenštině, kterou již téměř nemají, kde slyšet a rozuměla jste každému slovu poděkování v polštině, přičemž nejste z Ostravy a okolí, tak přiznávám, mýlil jsem se a plkal jsem ... ;-)

8 9
možnosti

A tak zase ten "Lev" tak špatný nebyl, minimálně proto, že zase je o čem psát...:-)

3 1
možnosti
Foto

Chcel by som reagovať len na poznámky o moderovaní v slovenskom jazyku. Nerozumiem tomu... Mám 53 rokov. Pri pozeraní televíznych programov vôbec nevnímam či je v češtine alebo slovenčine - a to medzi nimi stále prepínam. Absolútne nechápem...

Asi nie som normálny... :-(

31 2
možnosti
Foto

Jednoznačně jste normální :-) Žil jste, stejně jako já, dlouho v Československu, rozumíte češtině, jako já slovenštině, a je to Vaše plus. To ovšem neznamená, že profesionální pořad udělaný za peníze českých daňových poplatníků, který se nazývá Český lev, má počítat s tím, že všichni tomuto jazyku rozumí a tudíž jej nechat moderovat, ze současného a pro mnohé, včetně mě, možná smutného pohledu, cizím jazykem ... Proč jej příště neudělat třeba v němčině, vždyť ještě před 100 lety jsme byli součástí Rakouska-Uherska nebo v angličtině, vždyť se teď primárně učí na školách, je to světový jazyk a všichni by ji měli rozumět?

8 18
možnosti
HP

Rozhodně to nebylo povedené, ale napsat "Nejhorší Český lev všech dob" je mimo realitu a obyčejný clickbait.

4 3
možnosti
Foto

V nadpisech se často používá nadsázka. Nadpis musí být úderný, obzvláště v současné době, která přetéká informacemi. Proto jsem jej použil, nepopírám. Ale donutil jste mě k zamyšlení. České lvy jsem viděl skoro všechny, určitě si je všechny dopodrobna nepamatuji, ale nikdy, opravdu nikdy jsem se nevytočil tak, jako včera. S chladnou hlavou mohu konstatovat, že mi skutečně přišel včerejší pořad jako nejhorší Český lev všech dob.

6 2
možnosti

Ano, souhlasím, byl to nejslabší Český lev, co jsem prozatím viděla!! Jako bys mi mluvil z duše...působil odfláknutě, neprofesionálně ( co ta ukázka vítězného studentského dokumentu?!), a ta Adéla Banášová...výborná moderátorka, ale proč ten slovenský jazyk?! Prostě se to nepovedlo Rv

("malá" poznámka - EVA Zaoralová...:-);-))

9 3
možnosti
Foto

Díky Miri, samozřejmě Eva :-)

0 0
možnosti
IS

Nedival jsme se - ale vysledeky jsme si precetl vc ruznych komentaru. Rozumet moderovane slovenstine - to je snad povinnost pro vsechny s prumernym IQ. Podekovani v polstine: i kdyz byste byl uplny mimon, tak si takovou dekovacku domyslite. Jinak staci semdivat na polskou TV (jde chytit DVB i v Praze) - po par hodinach bude kazdy rozumet min 2/3 obsahu.

1 0
možnosti
Foto

Asi mluvíme každý o něčem jiném ... rozhodně nešlo o porozumění jazyku ...

4 0
možnosti

A kdo vás nutil se na to koukat. Vy nemáte dálkový ovladač, abyste přepnul na jiný kanál, když se vám to tak strašně nelíbilo? Máte samozřejmě právo na svůj názor, ale proč ho vyslovuujete tak kategoricky? Já mám zcela jiný, ale vyslovuji ho ve svém příspěvku v sekci Kultura mnohem zdrženlivěji.

2 15
možnosti
Foto

Zajímalo mě, na co vynakládám poplatky za televizi ... ;-)

10 1
možnosti
OF

Jak w czeskim filmie;-(.

Ale powažnie, co pan chce tlumaczyć ? Krowa to krova, o koń to kůň.

W czeskim filmie źle sie dzieje, a w polskim lepiej ? Može suchy chleb dla konia .A može "Czy tu bija "?Nie badź taki szybki Bill ;-D

9 2
možnosti
Foto

Takich numerów nie ze mną, Brunner :-) ... Asi oba chápeme, že mi rozhodně nešlo o to, že bych nerozuměl polštině nebo slovenštině. Zkrátka by profesionálové měli mít show alespoň trošku nazkoušenou a s oběma variantami počítat a počítat s lidmi, kteří nerozumí ... Zde ovšem rozhodně nešlo o profesionální přenos ...

6 0
možnosti
PH

Tak co si budeme povídat, "akademie" si tak nějak dělá, co chce. To máte jako s filmem Hořící keř - byla to sice televizní minisérie, ale jelikož šlo o Palacha, tak na rychlo sestříhali celovečerní film, udělali několik představení v Lucerně (kde se promítal i na sklonku roku Masaryk), a bum, byl hitem Českých lvů.

Jinak co se týče slavného "Áčka" - už jen že byl nominován coby český film je zarážející. Někdo rozhodnutí ospravedlňoval, že máme na filmu podíl coby producenti, tudíž už jen samotný podíl z něj dělá nominovatelnou věc. Máme štěstí, že nenominovali kdysi jiné Áčko, Avengers. Tam sice nemáme produkční zastoupení, ale někdo by mohl namítnou, že na něm spolupracovali Češi, a to v kategorii výroby speciálních efektů, tudíš si nominace zaslouží, stejně jako Robert Downey Jr.

Jinak nezapomínejme, že kdysi akademie ohodnotila Marion Cotillard coby nejlepší herečku v českém filmu Edith Piaf - a to protože si mysleli, že ji nalákají do Prahy, a Lvy tak dostanou punc světovosti.

Prostě jsme malí, a budeme malí, a pokud budeme i nadále nominovat hvězdy z jiných zemí jenom proto, abychom se zveličili (nafukovali), budeme čím dál tím víc menší.

16 0
možnosti
ZB

Nemusíme být všichni malí, malí jsou ti, co viděli jen jeden film a ten ocenili všemi Českými lvy.

0 0
možnosti

Aspoň tam nevykřikoval Radoslav Banga!!

29 6
možnosti
Foto

A vidíte, to by mi vadilo mnohem méně, respektive vůbec, než to, co jsem v článku lehce pranýřoval ...

1 2
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!