Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a93n 17Ž82i16ž69k26a

6. 3. 2017 13:33

Ta slovenstina byla kravina. Proc to nenechaly moderovat treba Erbena?

No jeste ze to bylo jen predavani nejakeho leva a ne ceskeho lva.

1 5
možnosti

tak Vy s tím treba taky nejste od slovenčiny zrovna daleko;-D

2 0
možnosti
PH

Prostě podobný pořad by neměl moderovat cizinec, i kdyby ho moderoval dokonalou češtinou. Zda tomu děti rozumí nebo ne, není podstatné.

3 4
možnosti
MS

Vy považujete Slováky za cizince ? 8-o

5 1
možnosti
KU

Problém české kinematografie je, že se z tohoto oboru stává dědičná záležitost. Noví a schopní lidé jsou odstrkováni na úkor příbuzných a známých. Rv

5 0
možnosti
PK

To je v pražském filmovém světě normální.

2 0
možnosti
Foto

Čím ten tristní stav českého filmu asi je? Co je to tam vůbec za lidi?

1 1
možnosti
PH

No je dobře, že jsem se už asi podvacáté nedíval. Nebo kolikrát se to už konalo.

2 0
možnosti
PK

Před časem jsem přetrhal veškeré kontakty k českému filmu a zvláště pak k nekonečným řadám seriálů. Teď jsem štastný, zdraví mi slouží a jsem PLN OPTIMISMU. České celebrity ..to je smutný pohled.

4 0
možnosti
PT

A které cizokrajné celebrity jsou lepší?

0 1
možnosti
MS

Až na vaši výhradu k slovenské moderátorce souhlas. Vynikající osmidílný seriál Pustina z dílny HBO je po dlouhé době skutečně kvalitní dílo z oblasti krimi (na rozdíl od současných trapných výpotků, kterými se hemží naše komerční televize). Fantastické herecké výkony Zuzany Stivínové a Jaroslava Duška si určitě zasloužily ocenění. Jinak to monotónní udílení cen filmu Masaryk bylo ubíjející. Jsem přesvědčen, že kdyby v něm byla i hlavní ženská role, dostal by ji taky on.

16 0
možnosti
JS

Pane Potoczný, naprosto s vámi souhlasím nejenom v článku, ale i ve vašich reakcích, které jsem si pozorně přečetl. Mám Slováky rád, nemám problém se slovenštinou, když jsem byl na vojně na Slovensku a mluvil jsem Slovensky a celkem jsem zapadl (jsem moravák). Ale i mě připadalo moderování ve slovenštině dost mimo. Ne slovenská moderátorka! Obdivuji třeba Maroše Kramára za jeho bravurní češtinu v pořadu Zázraky přírody a chválím, že jako host v obdobném pořadu Tajemství těla, opět zábavný pořad České televize, mluvil svou rodnou řečí.

Bohužel se mi poslední dobou zdá, že právě Česká televize upadá do komerce a neslouží tomu, čemu má. Jinde píšete něco o tom, co je nám nabídnuto za naše peníze, míněno koncesionářské poplatky. V tomto směru mne velmi uráží neustále vzrůstající počet reklam na programu ČT1, schovávající se za "sponzor pořadu". To nikdo z odpovědných nevidí? Konkrétní výrobek s těmi a těmi vlastnostmi... to už přece není sponzorování pořadu, to je regulérní reklama. To by snad bylo lepší ať jsou na ČT reklamy a diváky nechť zákon nenutí České televizi nic platit.

Pokud by se někomu zdálo, že jsem se odpoutal od tématu, tak ten výčet "sponzorů" po přenosu z Českého lva byl také slušně dlouhý. A i tam byly konkrétní výrobky!

27 1
možnosti
MK

Celkem trefné, až na kritiku toho, že moderátorka mluvila slovensky. To je hodně trapné, až urážlivé a úplně mimo mísu. Naopak bych se přimlouval za více pořadů v česko-slovenské verzi, nejen všechny ty pseudo-show jako Československo má talent a celá řada dalších, u kterých se nad dvojjazyčností nikdo nepozastaví. A pokud si myslíte, že do cílové skupiny Českého lva (na rozdíl od těch všech česko-slovenských nováckých a primáckých soutěží) patří i lidé do dvaceti - to je fakt úsměvné. I u těch puberťáků, kteří si to omylem pustili a po pěti minutách to nepřepnuli by mne ale zajímalo, kolika slovenským větám vůbec nerozuměli.

24 3
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek. Mrzí mě, že se zde diskuse smrskla v podstatě na fakt, že jsem se pozastavil nad tím, jestli opravdu musí být v dnešní době český pořad moderovaný ve slovenštině a zdali mu ještě všichni mohou rozumět. Pro mě to byla spíš taková pověstná třešnička na celkem "nepovedeném" dortu, rozhodně to nebyla hlavní výhrada.

1 3
možnosti
Foto

Děkuji všem za dnešní příspěvky, ať již byly pozitivní, či negativní a omlouvám se za to, že jsem paní Evu Zaoralovou překřtil na Věru. Věru, každý má nějaký názor, ale dokud si je tady můžeme vzájemně vysvětlovat, je to fajn ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!