Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Super, už se těším, až to bude ke stažení na netu. Bál jsem se, že to bude klasická srákora jako skoro všechny "dvojky", ale vypadá to, že se ostuda nekoná a tohle pokračování nebude mít punc filmu vzniklého z důvodu vyčerpání peněz co přinesla "jednička". R^

0 0
možnosti
FM

Film se mě líbil a moc jsem se bavil. Scéna 1690 byla naprosto skvostná, to už jsem doslova "řval smíchy". I soundtrack se mě líbil, úvodní píseň Shotgun Mouthwash (ta na tom běžícím páse) je hodně chytlavá a směle může konkurovat Iggymu s prvního dílu. No a Begbie ... :-)

0 0
možnosti
JS

Tak jsem konečně viděla a.. jednička je jednička o tom žádná, ale toto navázání po dvaceti letech se myslím skvěle povedlo a bylo to tedy nostalgie největší :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Romane, opět děkuji za skvělé doporučení R^

Byla jsem v napětí až do konce ;-)

1 0
možnosti
Foto

Umíte být báječně přesvědčivý, pane Potoczný. Jdu na to.R^

1 0
možnosti
Foto

Přeji příjemnou podívanou ... :-)

1 0
možnosti
JS

Jdu 28.2 těším se jak malé děcko... Bylo mi sladkých 18 v době jedničky a byl to prostě kult, tak silný, že dosud mám jako zvonění na mobilu Born Slippy :-)

2 0
možnosti
Foto

tak fajn... jednička dodnes v hlavě , skvělá... u pokračování vždycky váhám... takže díkR^ tedy půjdu

4 0
možnosti
Foto

Určitě nebudete litovat ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!