Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Film byl skvělý, já bych mu dala 99 % - a to procento mínus fakt nevím za co :-) Myslím, že se mu nedá vytknout nic. Myslím NIC. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jano :-) Já jsem ubral 10% za to, že první v ohledu řešení leteckých katastrof byl "Let" Roberta Zemeckise a minimálně začátek byl ještě sugestivnější. Taky za zbytečnou retrospektivu do Sullyho mládí, která ovšem stejně nenabídla vysvětlení, proč si vlastně Sully s letadlem bez motorů počínal tak klidně (ve skutečnosti měl obrovské zkušenosti s létáním na větroních). Takže nějaké mušky jsem našel a na 100% to nebylo, ale i tak je to letos nepochybně jeden z TOP 10 filmů.

0 0
možnosti

J15a79r70a 80R83a73n31k

11. 9. 2016 21:04

Perfektni recenzeR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!