Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Me osobne se Dory libila. Uznavam ze na Nema to nema, ale tomu hraje do karet i to, ze prisel s novinkou v podobe rybicek. Je to jednoduchej film s povedenym prostredim, dobrym dabingem (Eben se mi moc libil) a prijemnou atmosferou. Za me bych mu dal tak 75-80%.

0 0
možnosti
Foto

Dory na Nema nemá by byl dobrý název blogu. Škoda, že mě to nenapadlo :-) ... Každopádně děkuji za komentář ...

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že je to v pořádku. "Dory" je zacílená na nejmenší děti a těm se určitě bude líbit ...

0 0
možnosti
JE

Já to ještě neviděla, ale mojí šestileté dceři se to líbilo moc. Prý možná víc než Nemo. takže pro mě je to v pořádku.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!