- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě před návštěvou tohoto filmu jsem se Renče zastávala, protože mi kritiky přišly přehnané a dávala jsem je na vrub "zpolitizování" i v souvislosti s M. Zemanem.
Ovšem po zhlédnutí filmu samotného jim musím dát z velké části za pravdu.
A co mne, vedle opakujících se kritik, nejvíc zklamalo? Právě ta absence vášně, prvoplánovost, doslovnost a fakt, že divákovi není ponechán ani kousíček prostoru pro fantazii, podprahovost a vzrušující pocit z dekadentnosti svádění "ďáblem", což mělo být hlavním tématem.
Romane, za recenzi .
Dala jsem tomu na ČSFD jednu hvězdu za kostýmy.
Paulhofova jej opravdu neverohodna. Nehodi se na to ocividne. Tudiz cely film znehodnocen.
Na te fotce s Hitlerem je nejaka divna perspektiva divak je na urovni stolku. To snad ne.
Určitě má svůj podíl na tom, že je film dosti nevýrazný ... Scénka s Hitlerem byla celá špatně. Trapas, vůbec nevím, co tím chtěl režisér říct ...
Razantní recenze, já na ten film snad radši ani nepůjdu. Musí to být slušné zoufalství. Myslel jsem si, že Renč má víc zodpovědnosti. Ten příběh by musel být postaven nějak jinak - model "česká herečka šukala s Goeblsem a potkala se s Adolfem" je trošku slabý na dobrý film.
Mně tam totálně nesedí Pauhofová v roli Lídy Baarové. Proč nevybrali typově víc podobnou herečku (a lepší?). Myslím, že česká divadla jsou plná talentovaných mladých hereček, které bohužel nedostanou příležitost, pokud se neobjeví třeba v Ordinaci (nebo se neznají s těmi správnými lidmi). Film jsem neviděla,ani mě neláká, těším se spíš na film Já,Olga Hepnarová, který půjde do kin v březnu.
Romane, a co Padesátka Vojty Kotka? Stojí za to, nebo taky škoda peněz?
Šárko, "Padesátku" jsem zatím neviděl a asi už neuvidím. Bylo teď hodně skvělých filmů "Creed", "Osm hrozných", "Zmrtvýchvstání" a na komedii tohohle střihu jsem nějak neměl chuť ... ale tuším, že takový průšvih, jako "Lída Baarová" to nebude ... Pauhofovou považuji za skvělou herečku a ten její "nevýraz" jsem nechápal. Myslím, že jí to takto naordinoval Filip Renč. Myslím, že podobná Baarové být nemusela, kdyby ji zahrála tak, aby to byla alespoň trošku zajímavá osoba ...
Pane Potoczny,
na rozdíl od Vás považuji film za zdařilý a profesionálně zpracovaný. Není to dokument, ale výstižný obraz tehdejší doby, kterou jsem poznal z vlastní zkušenosti.
A oprávněně se domnívám, že Vaše "kritika" skutečně vyplývá z averze vůči prezidentu Zemanovi.
Je to něco jako mýdlová opera, která je mimo historické reálie.
Kdo chce vědět něco o Lídě Baarové, tak ať se podívá na dokument Heleny Třeštíkové.
Renčův film je pouze biják.... Takže bych to tak neodsuzoval, kdo chce fakta, tak Třeštíkovou, kdo chce podívanou, tak Renče...
Akorát taková poznámka: Renč, když má dobrý námět, tak umí natočit skvělý film... Takový Hlídač č.48 je skutečně výborná práce...
Renč natočil více dobrých filmů, je talentovaný, ale na film podobného typu zkrátka nemá ... Přinejmenším film "Lída Baarová" ho z toho jasně usvědčil ...
Ještě, že je Renč jediný, kdo kdy natočil film "za peníze daňových poplatníků."
Upřímně 15 milionů nikdo jiný v naší novodobé historii od státu nedostal, takže v této kategorii jasně vede
...upřímně...nějak mi hlava nebere...proč chodíte na film...o němž jste už dopředu přesvědčen že se vám nebude líbit...protože se vám nelíbí...že režiséra vyznamenal prezident...kterej se vám taky nelíbí....a ještě na to píšete recenzi....
říká se tomu guilty pleasure...a zní to neuvěřitelně, ale i v takovém připadě se dá hodnotit film nezaujatě...
Váš názor, opřený o Hermánkův kvalifikovaný estetický soud mne nesporně poznamenal, ale počkám, až uvidím.
Nevím vůbec, co tím máte na mysli, ale rozhodně si na film do kina zajděte nebo rovnou vyhoďte 160 korun do koše ... Vyjde to nastejno ...
Nikdy jsem dobře nerozuměl výrazu "strhat". Teď už to ale chápu dokonale. bylo mi to zde předestřeno.
Ačkoli, já podobně, nicméně mírněji "strhal" film "Flašky", resp. jeho scénář, který jsem označil za hodně naivní.
Ale, to se zase nelze divit, protože jeho autor, Zdeněk Svěrák, naivní je.
Jistě, on je tak naivní, až z toho byl Oskar za Kolju.