Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Já myslím že to špatné hodnocení zavinilo hlavně přátelství pana Renče s panem prezidentem... ;-)

3 5
možnosti
FB

Přesně tuhle stupidní argumentaci jsem očekával. Snad i proto Renč na premiéru pozval celou hradní skupinku... Všechny fundované kritiky, co jsem dosud četl, byly skvěle vyargumentované a vzácně se shodovaly...

2 0
možnosti
LS

Film jsem neviděl, jen pár na sebe nenavazujících štěků, přesto a nevím proč, vám vaši kritiku věřím.R^

1 2
možnosti

Nesmyslné, zaujaté a nenávistné poštěkávání, nepodložené ničím jiným, než osobním gustem autora a jeho averzí k režisérovi. Mnozí filmoví kritikové a většina diváků je jiného názoru.

2 8
možnosti
FB

Drtivá většina filmových kritiků film strhala... Pozitivní recenzi napsala Spáčilová, která už mnohokrát dokázala, že filmům nerozumí, pak Novinky.cz, kde to (podle stylu textu) psal nějaký brigádník a jeden bulvár, který ro vychcálí už před premierou. Sám jsem film viděl a vétšinu filmu jsem slzel smíchem, jak hloupé to je.

1 0
možnosti
MR

To je váš problém, kdyby každý takto něco recenzoval tak by zde nebylo žádné místo ... .

Záleží kdo a jak si toto téma vezme ... . Zde to bylo prostě komerční ... .

0 1
možnosti
Foto

Tak v tom případě ten film neměl dostat žádnou státní podporu. Za první republiky dostávaly podporu pouze ty umělecké projekty, které nějak přispívaly k upevnění československé státnosti.

3 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!