Diskuse

Deset nejlepších filmů roku 2015

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J16a24r52a 31R31a36n75k

2. 1. 2016 1:30

Krome Spectre a Maxe jsem videla vsechny, jeste bych pridala Trombo a Brooklyn:-)

0 0
možnosti
JS

Zrovna film Birdman jsem viděl před týdnem na HBO. Není to špatný film, ale očekával jsem daleko lepší, podle recenzí. Osobně mi nejvíc zaujala scéna, střet recenzentky a hlavního hrdiny v baru. Ukázala jak to funguje v byznisu. I odpudivou tvář recenzentů.

0 0
možnosti
Foto

Na HBO byl film nadabovaný. Ačkoliv český dabing patří (na rozdíl od herectví současných herců) stále ještě k parádním disciplínám, umí filmu ubrat 10-20%, někdy i celou atmosféru. Zde tomu tak nebylo, ale i tak jsem si film neužil, jako v původním znění v kině. Z mého pohledu je tam parádních míst víc i celé vyznění filmu, jednak v rovině úspěchu, kdy se dříve úspěšní lidé snaží dělat cokoliv, aby si opět připomněli, jaké to je být úspěšný i v rovině současného "úspěchu", kdy trapná, ale reálná videa na youtube, jsou sledovanější, než kulturní počiny, jejichž příprava trvá často měsíce práce. Myslím, že těch rovin, by bylo ještě mnohem víc a to je na příběhu, stejně jako na jeho filmovém provedení, kouzelné ... ;-):-)

1 0
možnosti