Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždycky je dobré, když se na jedno dílo objeví více názorů.

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně souhlasím :-) Četl jsem Váš dnešní blog, ovšem filmovou recenzí bych jej nenazval. O filmu jako takovém, tam je pramálo. Spíš se jedná o velmi povedenou analýzu fyzikálních a logických nesmyslů, kterých se tvůrci dopustili. Samozřejmě taková analýza má smysl a líbila se mi, ovšem to byste se v podstatě nemohl dívat na žádné filmy, jelikož těch nesmyslů je především v žánru vědecké fantastiky, akčních filmů, horrorů apod. vždy velmi mnoho ...

1 0
možnosti
Foto

J62a61n88a 15M37a53j10o55v35á

4. 10. 2015 11:46

Tak tedy zajdeme...R^

0 0
možnosti
Foto

Perfektní recenze. Předběhl jste mne, na Marťana jdu až zítra a těším se. Karma.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za karmu. Těším mě, že se Vám recenze líbila :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ,pěkné - fópá-,  přečetla jsem si Váš profil... takže mi odpusťte tu euforii neznalkyně... že jste se nenaštval, viďte...;-)

vysvětlím ještě něčím- euforie dvojí - s politikou moc netančím., nějak tak to tam máte.... člověk aby tu pohledal...

0 0
možnosti
Foto

Nic se neděje, budu tu fotku muset změnit ... :-) ... K politice se vyjadřuji opravdu jen výjimečně ...

0 0
možnosti
Foto

Dobré skoropoledne,  Romane... tak hned vím , já blogerský nováček, koho si tu sledovat;-)

Teda , Vy jste potěšil, nejen za znalost, ale i za tip. A snad se nurazíte, když Vám dám tip já-je to podle Vaší fotky znát, že tohle dílo možná je příliš,, staré,,

Znáte Duellist? U nás Duel... tuším i Souboj? Film z roku 1977 podle povídky Josepha  Conrada , ve filmu - úžasné fresce z dob napoleonských válek nedostižný Harvey Keitel... tedy nejen v ženské roadmo. T a L...

... se půjdu podívat...díkR^

0 0
možnosti
Foto

Ano, znám "Duellists", ale je to již hodně dlouho, co jsem ten film viděl. Děkuji za tip :-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!