Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Každý druh umění naplňuje člověka trochu jiným typem duševního zážitku. Tedy něco trochu jiného je poslouchat třeba Prokofjeva, něco trochu jiného je dívat se třeba na Pollockovy obrazy, něco trochu jiného je sledovat třeba Lynchovy filmy atd. Millerovi se zde však provedl až neuvěřitelně vizionářský průnik obrazů, hudby, pohybů, slov a činů do nevídané a neslýchané symfonie, jaká nemá obdoby. Analýza nemá cenu, protože vnitřní zážitek z umění je prostě nepopsatelný. A toto umění je, jednoznačně. Dokonalá vize apokalypsy, děsivá i zábavná zároveň, která je více než důstojným pokračováním vizí jako byla Coppolova Apocalypse Now, Lynchova Dune, Rodriguezova Sin City a řady mých dalších oblíbenců. Vůbec mě nezajímá, kolik lidí bude nesouhlasit, nicméně je hezké, kolik lidí souhlasí - imdb 87 % a csfd 89 % je takovým malým potvrzením kvality. U mne 96 % :-)

1 0
možnosti

Co se týče pokračování, nejde o pokušení, ale o jistotu, dokonce by snad mělo být dalších dílů víc a mají už i jména a snad i scénáře, hledejte na moviezone.

Jedna věc v recenzi nesedí - snadný výdělek nalákáním původních fanoušků, to je zcela vedle, film měl tak masakrální rozpočet, že vzhledem k tomu, že jde o erkový film, návratnost nebyla jistá a bylo to velké riziko. Snad díky recenzím lepším, než měl Dark Knight, dojde do černých čísel.

0 0
možnosti
Foto

Na nejrůznějších webech je vždy plno "zaručených" zpráv, ale skutečnost je často jiná, takže bych se zatím neukvapoval. Pamatuji si, jak Spielberg tvrdil, že natočí dvojku E.T. Mimozemšťana, až bude hlavní hrdina plnoletý a "naštěstí" ji nikdy nenatočil :-)

Obecně se točí dvojky ... čtyřky, pětky apod. jelikož se chce vytěžit úspěch přechozího(ch) dílu(ů) a zúročit fakt, že fandové většinou další film zkousnou (viz. naprosto nepochopitelný Hobit, rozdělený na tři filmy). Rozpočet 150 mil. dolarů je sice značný, ale rozhodně bych tento film nepasoval na blockbuster, jak to učinila řada recenzentů a rovněž bych rozpočet neoznačil za "masakrální". 150mil. dolarů není to, co před deseti, dvaceti lety, aby to někoho zbouralo, jako Kostnera málem "Vodní svět" a dnes má rozpočet lehce, či více nad 100mil. dolarů řada akčních trháků. Bylo to do jisté míry riziko, ale myslím, že většina nákladů je již po prvních týdnech zaplacená a ten zbytek se dovydělá, takže o černá čísla bych zde neměl vůbec obavy.

0 0
možnosti
PM

Jo, je to pecka. Ale já mám jinak rád i ten třetí podceňovaný díl s Tinou.

2 0
možnosti
JR

J40a64r77a 91R62a50n35k

24. 5. 2015 19:34

Libil se mi pouze ten s Tinou, ale diky za recenzi, dalsi uz nemusimR^

https://www.youtube.com/watch?v=cRURfHW7dek

Tina s "We don't need another hero...."

1 0
možnosti
Foto

Písnička je v každém případě super ... ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

J31a38n 38Š15i31k

24. 5. 2015 19:26

Tak nadšený jsem nebyl. Masky, kostýmy, umělecké ztvárnění apokalyptického světa, akční jízda a hudba prakticky bez chyby a super. Spousta nových a určitě skvělých nápadů. Herecké výkony však až na zmíněného Nicholase Houlta, považuji za prach bídné. Tom Hardy hraje vynikajícím způsobem prvních patnáct minut, ovšem v masce. Jakmile ji sundá, nesahá Melu Gibsonovi ani po kotníky. Možná vypadá lépe, ale to je tak všechno. To hlavní, to jest kvalitní příběh, to je to co mě chybí. Spoustu lidí film nicméně hodně chytl, já k nim ovšem nepatřím a v tomto případě se mi jako odpovídající zdá spíše recenze paní Spáčilové v kulturní rubrice.

0 0
možnosti
Foto

Na podobné vidění máte samozřejmě právo. Osobně si myslím, že hodně diváků bude poměřovat Mela Gibsona a Toma Hardyho, stejně jako předchozí a nový film. Mel Gibson nikdy nebyl špičkový herec, měl svou jednu zamračenou polohu a tu v Mad Maxovi dokonale prodal. K propracovanějšímu výkonu se vzedmul pouze ve Statečném srdci, ale i tam hrál v podstatě raubíře. Mám rád tvorbu osmdesátých let, ale když jsem teď viděl v televizi upoutávku na "Dóm hromů", má to být tuším někdy tento týden, tak jsem se smál, až jsem se za břicho popadal. Všichni museli mít rozevláté vlasy, jak rockové hvězdy té doby (třeba Tempest) a chodit v obtáhlých kožených kalhotách, protože zrovna frčel Heavy Metal, který se rovnal dekadenci. K popukání. Ale věřím, že stejný dojem měli diváci v osmdesátých letech naopak z o dvacet let mladších filmů ... :-);-)

0 0
možnosti
TK

Už podle ukázek mi přišlo, že je tam nějak nechutně moc progesteronu. :-P :-/

0 0
možnosti
Foto

V tomto případě mi přišla, ostatně jako vždy :-), přítomnost progesteronu velmi žádoucí ;-)

1 0
možnosti
MJ

Jóó, já se tak těším

1 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!