Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petře, skvělý pohled na věc. Velká KARMA! R^

0 0
možnosti

Pan Růžička věnoval 500 000 tisíc Kč své ženě, jako kapesné. Již nechtěl ze svých peněz financovat rozmařilý život své ženy. Nakonec přišly peníze nazpět od paní Růžičkové. Pana Růžičku nedáme, protože je kapitán olympijských vítězů z Nagana. Jinak za článek Rv

2 1
možnosti
Foto

Je vidět, že toho o půjčkách mnoho nevíte. Není důležité, z jakého účtu peníze přijdou, hlavně, že přijdou. Nejde mi o to, někoho "nedat", jde mi o to, nedívat se hned na někoho přes prsty, přestože může jít pouze o mediální, účelové obvinění ...

1 1
možnosti

Jak "nikoho tehdy nenapadlo, že by se mohly úplatky dostat do českého hokeje"??  Všichni věděly, že úplatky ve fotbale a hokeji dávno jsou.  Že šlo o jiné peníze, na věci nic nemění.

1 0
možnosti
Foto

Všechny ženy to možná věděly :-);-)

0 0
možnosti
Foto

i s velice schopným advokátem bude mít pan Růžička dost problémů

1 0
možnosti
Foto

Jak znám české soudnictví, tak nikoliv, ale necháme se překvapit ...

0 0
možnosti
Foto

Ač nejsem a nikdy nebudu příznivcem hokejové Slavie, tak z toho, co tento klub posledních několik sezón předváděl, lze dovodit, že hráčů, kteří tam hráli ne na základě výkonnosti, ale na základě všimného trenérovi, tam bylo podstatně více.

2 0
možnosti
Foto

Akorát jste trošku opomenul fakt, že dotyčný hráč, ať již všimné, bylo, či nebylo, nehrál, takže Váš argument poněkud kulhá ... :-);-)

0 0
možnosti

Příliš nechápu tu argumentaci, že když peníze vrátil, tak se vlastně nic nestalo. Pokud k nějakému protiprávnímu jednání došlo (a to teď vůbec nehodlám posuzovat), skutečnost, že vrátil peníze, na tom nic nemění.

3 0
možnosti
Foto

Ve smyslu dění se určitě něco stalo. Nicméně, jak vidím diskusi a východiska z toho, co se zatím uveřejnilo, tak se hlavně stalo to, že si všichni, klasicky "po česku" řekli, že na každém šprochu pravdy trochu a šmahem Růžičku odsoudili a to mi přijde hodně smutné. Růžička peníze vrátil dříve, než potrefený otec uveřejnil video, takže opravu si myslím, že k protiprávnímu jednání nedošlo, tedy respektive, ne ze strany reprezentačního trenéra.

0 1
možnosti

P47e58t33r 30P10á64l80k29a

21. 4. 2015 10:20

váš náhled na Růžu na mě působí dost účelově, ve stylu Vláďu mám rád, tak mu vymyslím obhajobu, ale to je vaše věc.

Zajímavější mi přijde to, jak se otřásáte hnusem z toho tatíka (proč to dělá?). Ta otázka proč mi přijde správná, ale podle mého se celé hokejové hnutí v čele s předsedou Králem (a vy s nimi) ptá na špatné proč.

Mně je jedno, PROČ to video ten otec zveřejnil (to je to jediné, co zajímá Růžičku a spol), tam si jeho motivaci (uškodit) dokážu představit. Mě zajímá PROČ ten tatík platil. Chápu, že každý rodič chce )bez ohledu na zákony) to nejlepší pro svoje dítě, ale nechápu, co vede jakéhokoliv rodiče k tomu, že koupit si místo v týmu za půl mega může být pro jakékoliv dítě to nejlepší, co pro něj můžou udělat. napadá mě deset způsobů, jak lze podobnou sumu smysluplněji využít ve prospěch dítěte, a to klidně i na to hokejovém poli.

Hokej mám rád a má ho rád i můj čtyřletý syn, ale jelikož mám pocit, že podobná věc je vlastně v hokeji zcela standardní, určitě ho na hokej nedám, i kdyby měl hrát blbej florbal.

1 0
možnosti
Foto

Co je a co není v hokeji standardní, se dá jen spekulovat. Váš úhel pohledu chápu, ale nalézám špatné východisko, což mě vede k myšlence, že dotčený otec vlastně poškodil hokej dvakrát. Jednou očerněním reprezentačního trenéra a podruhé a možná mnohem hůř tím, že si teď otcové budou klást stejné otázky a nedávat kluky do hokeje.

0 0
možnosti

A proč s ním Růžička nevyrazil dveře, jako by to udělal třeba František z Asissi nebo třeba já  ? Růžička není bez viny .:-P

3 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS