Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdar Romane, u polské F-16 si oprav komfortní nádrže za konformní (http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/konformni), ten Gripen s plyšákem není verze D (ta je dvoumístná), ale je to JAS-39C a ještě mám pocit, že ten Albatros není ZA, ale jediný vyrobený kus L-39CA.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Radku, díky za upozornění, vážím si Tvých znalostí a velmi rád čtu Tvé články. U těch nádrží jsem se v noci, jak jsem to psal, přepsal, to "D"éčko je samozřejmě blbost a u Albatrosu si nejsem ani teď jistý, nevidím z fotky na číslo, ale podle zbarvení to může být "CA", šlo mi spíš o to upozornit, že se jedná nikoliv o cvičnou, ale cvičně-bitevní variantu a nějak moc jsem to neřešil. Ještě jednou díky, už jsem to opravil. Zdravím ;-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS