Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O89t13o 40K12o51s92t49a

30. 11. 2013 20:48

A jak to tady tak teď čtu, tak to vypadá jako s Vyvolenými. Nikdo to nesleduje, ale náááhodou na to na chvilku přepnul a ... ;-D

0 0
možnosti
OK

O39t76o 51K14o20s75t71a

30. 11. 2013 20:46

Taky mě to nebaví, ale nějak nechápu, proč vždycky když někoho něco nebaví, tak začne naléhat, že by se to mělo zrušit. Proč jako? Protože vás, nebo mě, to nebaví? Někomu jinému se to líbí... Až to nebude bavit nikoho, tak to zanikne samo, nebojte se...

0 0
možnosti
HB

Osobně jsem to nesledoval a v podstatě jsou mi výsledky absolutně jedno. Co ale nechápu, je ta kritika počtu hlasujících. Pokud měl Gott 30000, měl i Klus, takže v součtu s ostatními se ankety zúčastnilo kolem 100 tisíc hlasujících (ano, vím, že se může hlasovat pro více interpretů, ale nemyslím si, že kdo dal hlas Gottovi, dal jej i Klusovi), což mi tedy zrovna málo nepřijde. Zvlášť v době, kdy se nová alba prodávají spíše v řádech stovek než tisíců kusů.

2 0
možnosti
Foto

No jo, ale co se Karla Gotta týká, není jeho problém, že je stále nejoblíbenější a upřímně vzato - stále mu to zpívá na obrovskou jedničku, problém je dalších zpěváků, že na něho prostě stále nemají...

3 1
možnosti
JF

Romčo, zase dobrý, jako vždy... :-) R^

0 0
možnosti

Jediné co mě na tom zaujalo byla Čtvrtníčkova zadnice. Ne že bych byl na mužské pozadí, ale protože to jasně ukazuje, že se už moc neprosazuje herecky a musí využít jiné prostředky.

Co se téhle ankety týče, tu můžeme nechat důchodcům. Nevím proč by se na to koukal někdo, kdo není důchodce či není k smrti znuděný.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den všem. Děkuji za všechny příspěvky do diskuse. Překvapilo mě, že až na naprosté výjimky, byly příspěvky souhlasné a jsem rád, že tak asi nejsem jediný, kdo tuto estrádu pokládá za trapnou. Přeji krásný den :-)

3 0
možnosti
PZ

mozna by bylo lepsi zorganizovat slavika in memoriam aspoň by se lidi něco dovedeli třeba o smetanovi, dvorakovi, mikym volkovi, petrovi kaplanovi, petru novakovi, petru kalandrovi, milanu hlavsovi, dezo ursinym a dalších... kteří po sobe zanechali vic nez holy zadek

3 0
možnosti
LB

já teda přepla až na konec,ale když jsem viděla,že se ve Státní opeře producíruje nějaké prase  a husokachny,tož jsem nabyla dojmu,že jaký herec,takový konzument této zábavy..ano,souhlasím,že rok od roku čím dál tím větší trapárna...jsem pro zrušení....jo,potěšilo mě ohodnocení Richarda Krajča a potěšilo by mě vítězství Jarka Nohavici,coby Českého slavíka:-P

4 0
možnosti
Foto

Kryštof jako vítěz skupin bylo jediné příjemné překvapení večeraR^

Já se na to dívala jen kvůli Krausovi- a strašně mě zklamal:-(

2 0
možnosti
PR

P30a52v20e49l 98R73y27s

24. 11. 2013 19:50

Na předávání Slavíků jsem díval dvakrát, ještě jsem chodil na základku - vyhrál tehdy Kataput a o rok později Olympic, to si dobře pamatuju.

A letos, ačkoliv jsem se nedíval, budu si pamatovat Čtvrtníčka a jeho světlý bod(spíš plochu) na černým pozadí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS