Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M42i44l49a95n 32K20a75s48l

9. 11. 2012 17:05

od té doby, co napsal obhajobu KSČM, je pro mě nevolitelný Rv

3 0
možnosti
Foto

No n atu první otázku (1. Jmenoval by vládu, ve které by byli členové KSČM?) si lze domyslet odpověď z dnešních informací na internetu:

"Komunisté, kteří do boje o Hrad nevyslali svého kandidáta, ještě nevědí,

koho z jedenácti uchazečů podpoří. Předseda KSČM Vojtěch Filip Novinkám

řekl, že si o jejich podporu dosud řekli tři: Tomio Okamura, Miloš

Zeman a Jiří Dienstbier."

Rv

1 1
možnosti
Foto

To je pochopitelné, protože přesně tihle tři kandidáti o podporu komunistů požádali ... Nicméně pro mě není důležité, koho podporují komunisté, protože komunisté zvolili za prezidenta např. Václava Klause, jinak by se prezidentem nikdy nestal, ale jestli by kterýkoliv z nich, jmenoval vládu, která by ve svém středu měla komunisty. Protože pokud ano, tak je pro mě, osobně, nevolitelný ...

1 0
možnosti
Foto

Názory pana Okamury mi jsou blízké, ovšem co jsou mu platné, když pravomoce prezidenta jen tak tak stačí na škádlení mocného Parlamentu

4 2
možnosti
BM

Pan Okamura má podivné názory jak správně řekla paní senátorka Wagnerová. O tom, že jsou to slova pravdivá svědčí poslední výrok páně Okamury, že Vojta Filip je jeho přítel........ ("Prezident republiky Tomio Okamura jmenoval předsedou vlády soudruha Vojtěcha Filipa....").

3 2
možnosti
SB

Až do chvíle, kdy FIlipa označil za svého přítele, jsem jej chtěl volit. Nyní ani náhodou.

2 1
možnosti
RH

Píšete celkem dobře, ale jak zabrousíte do tématu polika, tak je to katastrova. (Opakující se).

2 3
možnosti
Foto

Politika určitě není mé oblíbené téma ... ale i já, jako občan, mám občas právo se naštvat a občas právo a chuť se ptát ... :-) ... Když, tak ty politické články jednoduše přeskočte ... no a tím se dostanete jen k těm hodnotným článkům ... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!