Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kOBLICH

11. 10. 2012 13:54
Výnos z knihy...

... bude nejspíš použit na nákup druhé poloviny řeckého dvojdomku. A mít za souseda Jiřího Paroubka bude pro pana Ratha jistě příjemné.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

28. 10. 2012 12:33
Re: Výnos z knihy...

R^

0 0
možnosti

Glock Mark XXVI

11. 10. 2012 10:53
Nechtějte, aby D.R. "chlapsky přiznal chybu"

Ještě nebyl odsouzen ... je tedy logické, že nebude nikomu do ruky dávat argumenty použitelné u soudu. On totiž není tak hloupý.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

11. 10. 2012 12:15
Re: Nechtějte, aby D.R.

Přiznání je polehčující okolnost, ačkoliv předpokládám, že zde půjde spíš o "zatloukat, zatloukat, zatloukat" ... :-)

0 0
možnosti

Fantomazz

11. 10. 2012 8:11
sedí v base a truchlí

jednou z něj bude prezident

1 0
možnosti

certik_bertik

11. 10. 2012 6:27
dokud

není odsouzen, nedá se říct že je zločinec

2 0
možnosti

Roman Potoczný

11. 10. 2012 7:34
Re: dokud

Nikde v textu netvrdím, že je zločinec ...

0 0
možnosti

ellukas

11. 10. 2012 1:37
Pokud tvrdíte, že Rath lže

pak tvrdíte, že vědomě říká nepravdu s cílem někomu ublížit,  uškodit. Zajímalo by mě tedy, komu škodí svou knihou Rath. Které konkrétní osobě ubližuje?

Mnozí autoři fabulují, vymýšlejí si příběhy, ale neříkáme přece o nich, že lžou. Lhal snad baron Prášil?

1 0
možnosti

vmt

11. 10. 2012 6:15
Re: Pokud tvrdíte, že Rath lže

Pak tu jsou ovšem ještě jiné typy lží, než ta, kterou popisujete Vy a tím se snažíte nasadit autorovi psí hlavu. Je lež milosrdná, pak lež, kterou se snažíte sám sebe vychválit, lež udělat ze sebe ubožáka a obětního beránka, což je cílem "nebohého" doktora v celé této knize . Ale to Vám asi nevysvětlím, Vy ho "chudáka" litujete a tady je každá snaha marná. Můj názor je, že jen šmejd hájí šmejda. Rath je sprostý lhář a lže, co hubu otevře. To je zase můj názor.

0 0
možnosti

Neznám špinavé peníze

11. 10. 2012 1:13
Mohl jsi rovnou napsat

že Davida nemáš rád (slovo nenávidíš mi přišlo už moc tvrdé) a byl by to kraťoučký a pravdivý článek a já bych ušetřil čas. :-)

1 0
možnosti

Roman Potoczný

11. 10. 2012 7:42
Re: Mohl jsi rovnou napsat

Jestli vnímáte každou negativní kritiku tak, že nutně autora díla člověk nenávidí, tak to máte poměrně černobílý svět ... Já pana Ratha neznám a nemám s ním žádnou, ani pozitivní, ani negativní, osobní zkušenost ... Reaguji pouze na jeho agitační román ...

0 0
možnosti

morre

10. 10. 2012 23:45
knížka

D.Ratha by mohla posloužit jako studijní materiál,pro zkoumání,různých patologii....

Snad i jakýsi nahled-koho,,může volič volit .....ale jinak číst ,ty bláboly-no nevím...

1 0
možnosti

strycek-Joe LLC

10. 10. 2012 23:38
Vy jste měl názor hotový ještě dříve, než jste začal číst

, proto je Vaše recenze, plochá, utahaná a hloupá Rv

6 0
možnosti

Roman Potoczný

10. 10. 2012 23:42
Re: Vy jste měl názor hotový ještě dříve, než jste začal číst

Vy jste měl názor na blog hotový ještě dříve, než jste jej začal číst ... proto je Vaše reakce potrefená a v podstatě, z hlediska diskuse, nicneříkající ... Přesto děkuji ... R^

4 0
možnosti

DlouhousekLihoslav

10. 10. 2012 23:24
a kde je to lhani?

ja vim ze ulicni vybory uz vydaly rozsudek. ale jaksi z civilizovaneho hlediska clovek neodsouzeny je skutecne nevinen.

6 0
možnosti

Roman Potoczný

10. 10. 2012 23:32
Re: a kde je to lhani?

Nikde jsem nenapsal, že je David Rath vinen ...

1 0
možnosti

Alka.24

10. 10. 2012 23:17
Docela

se divím, že jste schopen ( to číst )  a ochoten ( za to platit ). Četla jsem jenom úryvky a to bych tedy fakt nestrávila. A ještě je v tom podporovat:-/, že to někdo kupuje.  Docela chápu knihkupce, co to prodávat nechtějí.

5 0
možnosti

Roman Potoczný

10. 10. 2012 23:22
Re: Docela

Obětoval jsem se pro své, především věrné, čtenáře :-) ... Zajímalo mě to ... Dnes jsem to kupoval v kombinaci s knihou "50 odstínů šedi" (to ovšem nebylo pro mě) a prý je to u knihkupců oblíbená kombinace ... Byl jsem čtvrtý, kdo si to ten den prý v této kombinaci koupil :-) ... Zkrátka, tak trošku den "škváru", ale co bych pro čtenáře neudělal ;-) ... Přeji hezký večer ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!