Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bušek přítel Karla IV.

18. 9. 2012 6:56
Rath a spravedlnost v našem zločinném systému.

Vládne nám zločinné korupční spolčení  skrytě spolupracujících partají pod vlivem kapitálu kriminálního původu. Stejně jako moc zákonodárná, výkonná (Kubice, státní správa...) a soudní (Bradáčová, ...) a také média. Hlavním zájmem tohoto zločinného spolčení je rozkrádání státu a odírání občanů prostřednictvím rozkrádání státu, k němuž se získává přístup ve volební rvačce, vydávané u nás za politiku. Partaje dosazují své lidi do státní správy, aby zde korupcí, předražováním zakázek apod. získávali prostředky pro svou partaj (Drobil, Vondra, Parkanová, Kalousek, Rath, Řebíček...) a taky něco za odměnu pro sebe. Proto jsou všichni beztrestní, ale s jednou podmínkou: Nesmějí napadnout celý tento systém. Rath tuto podmínku porušil, proto sedí. Napadal korupci vládní koalice a protože v tom jede i opozice, až na výjimky ho nikdo nepodpořil, hodili ho přes palubu. Je porušena zásada stejného metru, oproti ostatním je diskriminován, ale systém již nenapadá, aby ho vzal na milost. Je zlomen.

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

9. 9. 2012 8:53
Souhlas,

jen pokracoval ve standardni socialisticke kampani, hazeni spiny a zadna fakta. Jen nesouhlasim s celou statni zpravou prolezlou korupci - delam ve statni sprave a vim, ze minimalne nekde je to jinak. Tech korupcnich kauz je mensina, jen jdou vic videt. A samozrejme jsou taky leckdy z ajine penize (proto stoji politikum do toho vstupovat).

0 0
možnosti

Roman Potoczný

9. 9. 2012 12:48
Re: Souhlas,

Ano ... Je chybou paušalizovat a za to se omlouvám, nechtěl jsem se, Petře, nikoho dotknout ... ale moje zkušenost a především zkušenost mých známých, kteří se účastní výběrových řízení na systémy ve státní správě jsou odlišné ... korupce téměř všude ... málokdo ve státní správě vybírá skutečně na základě toho, co je lepší, levnější, propracovanější ... často jde o předem vybrané dodavatele ... chystám článek o podobách korupce a tam bych se k tomu rád vyjádřil, protože chyba samozřejmě není jen na straně těch, kteří si o úplatky řeknou, nechápu, proč firmy tuto hru hrají (myslím, lidsky nechápu, obchodně, samozřejmě, částečně ano) ...

1 0
možnosti

brooke

8. 9. 2012 17:21
Dr. Rath dostal možnost se hájit

tu však nevyužil. Namísto toho využil možnost házet špínu na Kubicu . Jediná obhajoba se nese ve stylu, nejdříve se musí zavřít všichni , co kradou a již dříve kradli včetně Kalouska, Vondry  Parkanové a teprve potom se může jednat o případu Dr. Ratha.

 Nový trend v obhajobě obviněného vraha. Nejdříve musí policie chytit mnohonásobného vraha Jacka rozparovače a teprve potom  může soudit chyceného vraha čudlu.

3 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 19:44
Re: Dr. Rath dostal možnost se hájit

R^

0 0
možnosti

rezjirrezjir

8. 9. 2012 13:22
Přísahejte na holý pupek, že není pravdou

že Rathovy otisky prstů nejsou ani na penězích v krabici, ani na krabici, ani nikde jinde v tomto okolí. A nejsou tam dokonce na těch penězích ani otisky doktorky Pancové. Takže, kde, když všichni jste věděli a slyšeli od policie a četli z těch odposlechů, jak tam ty peníze přepočítáváme, já s doktorkou Pancovou, a jak tam mají být nějaké kulaté a žluté a já nevím co všechno, co všechno psali v médiích jako zaručené informace, jak to je, tak tady prostě není jediný otisk prstu. Ani na krabici, ani uvnitř na penězích! Tak jak jsem ty peníze přebíral, jak jsem je přepočítával, jak jsem bral tu krabici?

že ty odposlechy nejsou zmanipulované, když je to dnes tak snadné, že u těch nemocnic nebyla jediným kritériem cena, že nevznikla státu nějaká škoda.

3 0
možnosti

Lunruj

8. 9. 2012 19:17
Re: Přísahejte na holý pupek, že není pravdou

Přečtěte si vyjádření odborníka v oboru daktyloskopie - na bankovkách se otisky hledají velmi špatně. To je klasický red herring, otisky nejsou podstatné, ale chcete vítězně prohlásit otisky se nenašly, Rath je nevinen. Zmanipulovat odposlechy zase tak snadné není, rozbor zvuku na vysoké úrovni, syntéza za tím dost pokulhává.

0 0
možnosti

rezjirrezjir

8. 9. 2012 13:17
Přisahejte na holý pupek, že není pravdou

Dámy a pánové, policie této sněmovně jako důvod mého vydání poslal výpisy z údajných odposlechů, které má policie k dispozici od února. Této sněmovně policie neposlala ani slůvko navíc. Čili to, co policie ví od února, v srpnu zabalila a s překvapením, že zjistila to, co ví od února, sem poslala. S tím, že mě teď máte znovu vydat. Já se ptám, proč policie nečinila už od února, v březnu, v dubnu. Dobře. Tam není přidáno ani slovo, ani jeden úkon navíc. A dokonce já se zde jasně ptám, proč policie, když mě chtěla vydat ve věci Buštěhrad, to nespojila. Prostě tyto dvě stránky, které jsou údajné výpisy z odposlechů, mohla dát k žádosti Buštěhrad a nemuseli jsme tady sedět dneska.

že znalec konstatuje, že: "Dle názoru znalce je celkový součet ohodnocených prací a materiálu v třetím předloženém rozpočtu na zámek, nádvoří, interiéry v souladu se standardem a tedy i obvyklými cenami.

4 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 19:40
Re: Přisahejte na holý pupek, že není pravdou

Pokud vím, tak policie chtěla chytit doktora Ratha při činu a to se jí dokonale podařilo ... Chci se zeptat, je snad většího důkazu o něčí vině, než, když si domů nese 7 milionů v krabici? Je zvláštní, že pan Rath předkládá spekulace, proč někdo něco neudělal a sám odmítá přiznat jednoduchý fakt, že byl chycen při činu ...

0 0
možnosti

1absolutus

8. 9. 2012 12:34
Autor očekával proslov zlomeného člověka ....

Proč zlomeného? Že by měl ten MUDr. Rath pravdu, že ho chtějí zlomit, když autor toto očekával?

Naštěstí jsou už padesátá léta pryč a z lidé podobného ražení už nemohou být soudci, kteří popravovali a odsuzovali "viníky" na základě vládní propagandy, svatosvatě přesvědčeni o jejich vině. Naštěstí je zde demokracie, kde podobné myšlení nemá žádnou váhu a o vině rozhodne nezávislý a nestranný soud. Popírat ústavní právo, že dokud není člověk pravomocně odsouzen, musí se na něj pohlížet jako na nevinného je typické pro lidi s bolševickým, či fanatickým viděním práva. Rv

7 0
možnosti

jirka1965

8. 9. 2012 12:49
Re: Autor očekával proslov zlomeného člověka ....

Vážený pane - už moje babička říkala, že musí se jenom umřít. To, že platí presumpce neviny neznamená, že ten člověk je nevinný.

1 0
možnosti

kelner

8. 9. 2012 11:41
Proč?

Smím se zeptat vážený autore proč tolik prorežimní snaživosti? Hrozí Vám snad nějaké potíže?

6 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 11:48
Re: Proč?

Prorežimní? Tak jednak netuším, co tím slovem ve spojení se současnou demokracií myslíte a navíc byste asi měl trošku brzdit uzdu svých stíhomamů, že snad všichni píšou to, co si myslí, jenom proto, že by tím měli říct víc, než jen vyjádřit svůj názor ... 8-o

2 0
možnosti

strycek-Joe Ltd.

8. 9. 2012 11:18
Trapný a nepoučený článek břídila

, který se nevyzná v politických a justičních nuancích. Dnes, bohužel, karmu dát nemohu, i když mne to mrzí Rv

3 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 11:58
Re: Trapný a nepoučený článek břídila

Není každý den posvícení ;-), ale svým způsobem jsem asi i rád, že se v politických a justičních nuancích nevyznám ... obávám se, že by se mi i každému normálnímu člověku, z těch našich současných "nuancí" nevolností zatočila hlava ...

1 0
možnosti

dedicate

8. 9. 2012 11:09
Dobrý článek a dobrá charakteristika mafiána

Já jsem ale neočekával na rozdíl od autora, že Rath "půjde do kolen"a bude se chovat kajícně.Je to mafián kterému hned tak nespadne hřebínek.Bude škrábat , kousat, píchat, plivat, nadávat, pomlouvat, lhát a házet špínu na všechny kolem sebe.To je jeho způsob boje. V klasických zemích demokracie, jako na př. v Anglii by se těmi jeho projevy zcela společensky odrovnal.U nás ne, má své zastánce. Jistě Magna charta u nás nebyla.Dofám, ale , že jak píšete "lidi přece jenom vidí"dobře a správně.

7 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 12:01
Re: Dobrý článek a dobrá charakteristika mafiána

Děkuji za skvělé doplnění ... Zvažoval jsem, že bych se zabýval v článku i faktem, že v zemích klasické demokracie by si již od takového člověka nikdy ani kus suchého chleba nevzal, ale už se to tam tak nějak nevešlo ... ;-) ... O do víc děkuji ...

0 0
možnosti

coj@nato.01

8. 9. 2012 11:02
Vcelku nezajímavý, tendenční článek...

...k tomu chabý sloh, kostrbatý styl a věcně předčasné závěry. Nuda i dnes.:-/....

V žádném případě nepatřím mezi stádní obhájce Ratha, ale v článku mě oslovily jen poslední tři věty, které jediné, i bez vazby na Ratha, mají nějakou váhu a konkrétní obsah, s tímto souhlas.R^ Jejich obsah by měl být aplikován na všechny provinilce korupčníky a lumpy, zejména z řad vysokých státních úředníků včetně justice, politiků a hlavounů.....

"Padni, komu padni", zatím jenom heslo, měla by nastoupit tvrdá praxe.

3 0
možnosti

Roman Potoczný

8. 9. 2012 12:04
Re: Vcelku nezajímavý, tendenční článek...

Nenapsal jsem článek s jiným úmyslem, než jen komentovat včerejší Rathovo parlamentní "divadlo" ze svého pohledu, jelikož k celé kauze jsem se zatím nikdy nevyjádřil a po včerejšku jsem to, že z nás všech dělá veřejně blbce, zkrátka nevydržel, protože jsem byl zdravě naštvaný, jací lidé zastupují své voliče v parlamentu. Lidé bezskrupulózní až na kost, bezpáteřní a bezcharakterní ... Jinak s heslem "padni, komu padni" nemám vůbec žádný problém, pokud bude sedět víc "Rathů" a teď vůbec nemyslím jen sociálních demokratů, ale zkrátka prohnilých politiků, pak tady snad bude jednou lépe, protože to bude znamenat, že se našli obětaví a odvážní lidé, kteří se jejich dlouhých chapadel nezalekli ...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS