Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Faziho.spatne.svedomi

16. 7. 2012 15:10
xxx

Čau Romane, já jsem byl pro změnu od čtvrtka na Masters of rock ve Vizovicích a byl jsem spokojen. Akorát mě překvapilo, že u jednoho stánku stálo pivo 30,- Kč a za hodinu již 40,- Kč. Když se kolega zeptal proč, dostalo se mu odpovědi, že je nová doba. Hudba se mi líbila ( ikdyž nová zpěvačka u Nightwish ty staré fláky krapítek nestíhá, a Edguy byli celkem studení - je to ale jen můj názor) Lucka Bílá by se měla té rokové polohy držet, byl jsem nadšen. Ale celkově spokojenost. :-).

0 0
možnosti

Roman Potoczný

17. 7. 2012 8:15
Re: xxx

To je věčný problém, že tyhle dva festivaly jsou od nepaměti ve stejnou dobu. Sice si žánrově nekonkurují, ale už několikrát jsem se na Masters ... chtěl jet podívat, ale díky souběhu s Colours ... to nebylo možné. Pestrost Colours ... mi vyhovuje více, než koukat na metalovou, či rockovou kapelu č.1, č.2, č.3 apod., takže každoročně vítězí, navíc je dobré si na Colours koupit vstupenku v předprodeji před Vánocema a to ještě není jasné, co ve Vizovicích bude, takže je předem rozhodnuto ... Věřím, že sis to užil a těším se, až se někdy zase uvidíme a povykládáme, jak bylo ...

0 0
možnosti

Karl Novak

16. 7. 2012 10:04
Kolik na tuto show musel přispět

daňový poplatník ?

To je ta zásadní a první otázka, na kterou by měla být odpověď !

0 0
možnosti

certik_bertik

16. 7. 2012 11:27
Re: Kolik na tuto show musel přispět

nebojte se sociálku vám kvuli tomu nesníží:-P

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS