Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

mike_1

29. 11. 2011 10:00
ahoj

Taky to nesleduji, ale když to občas zapne žena, která to už taky přestala sledovat jako ty první série, tak se občas podívám. Letos mě ihned překvapil právě vítěz a tak nějak jsem tušil, že to vyhraje. Musím s Tebou nesouhlasit v tom, co píšeš. Možná je třeba se jen zaměřit na název té soutěže, který asi nebyl úplně vhodný, to je možné, ale na druhou stranu, proč by ČR a SR nemohly hledat talent kdekoli na Světě ? Tím chci říct, že cizinci mě tam vůbec nevadili a když to umožňují pravidla, tak proč ne. A když už tam jsou, tak proč by to nemohli vyhrát ?

Taky si neymslím, že by to bylo výsadou naší země, dělat tyto věci určitým specifickým způsobem. Jak je psáno v jednom článku, tak on už se účastnil podobné soutěže v Rusku a na Ukrajině, takže tam je to úplně stejné. Na západě nečekej nic jiného, pravidla jsou všude stejná. V Evropě to mají všcihni, jak sám víš, k sobě blízko, tak proč by nezajeli pokusit se uspět i za hranice. Zmiňovaný vítěz sice jel poněkud dále, ale proč ne, že...

0 0
možnosti
MP

mike_1

29. 11. 2011 10:02
Re: ahoj

...a jestli takový pořad vysílat, či nevysílat, to bych nechal na daných soukromých televizích, ale asi jim to vynáší, jinak by to nedělali, hodnotit porotu taky nedokážu, de-facto je mi jedno, kdo tam sedí, já to nesleduju, viděl jsem asi dva díly necelé a to finále skoro celé, jak jsem u toho opravoval počítač :-)

0 0
možnosti
J

jirkan01

28. 11. 2011 22:10
Dejdar byl opravdu bídný

zvlášť to bylo vidět, že kdykoliv Slavík někoho vypípal, Dejdar udělal to samý do půl minuty. Ale je to Slavíkova šou, má právo si vybrat porotce, soutěžící i obecenstvo podle svých představ. A skočilo mu na to dost lidí, já na na to taky přepínal. Ten Atai byl opravdu o třídu jinde než zbytek a kdyby nevyhrál, bylo by to snad na žalobu v Bruselu. Je smutný, že v celém bývalém československu nikdo na takové úrovni není, ale aspoň je vidět, že u nás neřešíme rasu, národ nebo ksicht, ale to, co člověk umí.

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

29. 11. 2011 20:16
Re: Dejdar byl opravdu bídný

R^ ... jo, ten náznat naší tolerance se mi líbil ... Opravdu vyhrál nejlepší ... Dejdar mě zklamal, nemyslel jsem si, že by do poroty v takové soutěži patřil, ale takovou absenci vlastního názoru a kreativity v hodnocení jsem snad ještě u žádného porotce v talentové soutěži neviděl ...

0 0
možnosti
PH

petrph

28. 11. 2011 13:03
mno jo

Nějaký prachy do toho vrazili, patrně museli zaplatit i jakousi nelevnou zahraniční licenci na řadu let - takže to halt mušej  pouštět dál-i když žádný talenti nejsou...To si snad mohli spočítat předem-že v prvním ročníku se prosejí všechny talenty od kolíbky až k důchodcům a než narostou další, tak to potrvá tak 5-10 let.

Neboli Show must go on - a snad mají i tak vyšší sledovanost než na ČT2 noční přenosy z parlamentu, takže do toho i nějakou reklamu můžou vrazit, takže se jim to vrátí - než všechny ty náklady odepsat a jít shánět něco jinýho.

To s tím soutěžícím z Kyrgyzstánu je ale fópá -pak to prostě není o tom zda někdo z Č-S má talent, to je pak normální mezinárodní cirkus Hulberto...

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 17:06
Re: mno jo

R^

0 0
možnosti
H

hanah7

28. 11. 2011 12:51
Souhlasím,

ale proč,proboha, do toho musíte zatáhnout prezidenta ?

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 17:07
Re: Souhlasím,

Myslím si, že všechno souvisí se vším a ten náš "blázinec", co tady máme, někdo vede a vede jej velmi prapodivným způsobem ... tak proto ...

0 0
možnosti
S

sharkcom

28. 11. 2011 12:39
mě je z toho na blití, jenom vidím ty upoutávky.

Nabídka spolu se sledovaností je bohužel odrazem národa a pokud se takový bezduchý primitivní pořady někomu dokážou líbit, o lecčem to vypovídá...

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 17:09
Re: mě je z toho na blití, jenom vidím ty upoutávky.

Mi ani tak nevadí, že takové pořady jsou, chápu jejich přítomnost v Anglii a Americe, kde to vymysleli a mají potenciál talenty objevovat, ale proč dávají talentové soutěže u nás několikrát do roka, když tady žije pár milionů lidí a dávno neplatí, že co Čech, to muzikant ... Vadí mi tohleto objevování za každou cenu, kdy se v podstatě ukáže, že jediný, koho v Česku a Slovensku mohou objevit je borec z Kyrgyzstánu ...

0 0
možnosti
RD

Mr.Spock

28. 11. 2011 12:12
Tak se na to nekoukejte a nikomu o tom nic nerikejte.

Podcenujete zakon nabidky a poptavky a ve sve preci jen trochu intelektualsky snobske dusicce doufate, ze zkulturnite narod. Nechte lidi posilat sms na co chteji a nepiste takovyhle clanky, kde si kazdej, kdo sms poslal nebo ma rad muzikaly, mezi radky precte, ze je blbej. Zit a nechat zit, at se to vasemu vkusu libi nebo ne...

2 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 12:14
Re: Tak se na to nekoukejte a nikomu o tom nic nerikejte.

Ale, ale, to je zajímavé ... asi bych měl odpovědět stejnou mincí, protože rovněž podceňujete zákon nabídky a poptávky, tak laskavě mé blogy, či podobné nečtete a nic mi o tom nepište ... :-) ... protože ve své intelektuálsky snobské dušičce doufáte, že pokud si přečtu víc takto jedovatých diskusních příspěvků, tak už nic podobného nenapíšu ... ovšem to jste na velkém omylu ... já jen napsal názor na nedělní estrádu s mírným přesahem a to je moje právo ...

1 0
možnosti

Ormir

28. 11. 2011 11:57
No alespoň tam nevystupoval Neckář jako ve

Zlatém slavíku. To byla trapnost. Ten by měl vystupovat leda jen se skupinou Tap-Tap. Leze mi na nervy taková hra na city. Prostě měl mrtvici a už nedokáže zpívat, no a co, skončí a basta. Věk na důchod má.

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 12:12
Re: No alespoň tam nevystupoval Neckář jako ve

Hmm, tak už jsem četl hodně příspěvků, dokonce i řadu osobně mířených vůči mě, ale Váš mi připadá ze všech nejhnusnější. Já tedy Václava Neckáře na Slavíkovi neviděl, protože jsem koukal až na závěr, ale připadá mi, že když se někdo dovede dostat z tak těžké mrtvice a zpívat nebo pokud postižení zpívají a hrají jako Tap Tap, tak je proto třeba mít nejvyšší slova chvály a uznání a ne se nad tím pozastavovat ... Navíc poslední píseň "Půlnoční", kterou Václav Neckář nazpíval a zazněla ve filmu "Alois Nebel", považuji za jednu z nejlepších českých písní v poslední době ...

0 0
možnosti
KB

Kolokol

28. 11. 2011 11:56
Jsem čekal kdo přijde první

se svojí trocho do mlýna.

Jinak jsou to soukromé televize, tak si říkejte dost čemu chcete.

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

28. 11. 2011 12:08
Re: Jsem čekal kdo přijde první

Jsem rád, že jsem Vás nezklamal ... :-) ... Jinak, přirozeně, ať si vysílají, co chtějí a já si taky můžu psát, co chci ... ;-) ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!