Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lukekra

5. 11. 2011 16:22
karma

nadhera, sdilim s vami radost z teto hudby, nicmene pro me je naprosta jednicka je nize zminovany Basil Poledouris, Jerry Goldsmith a jeho 13th warrior nemel chybu! Karma!

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

5. 11. 2011 22:40
Re: karma

A co John Williams? Ten je podle mě hlavní jednička. Když nic, tak ukázal cestu a možností filmové hudby na počátku, ve Star Wars.

Apropos, Williamsovi asi nejlíp josu trojky: třetí SW (epizoda 6, Jediho návrat. Ep. 3 mě naopak trochu zklamala, čekal jsem nové výrazné temné téma...), Indiana Jones 3 je z celé série asi taky nej (i když 4 je hodně dobrá - holt zkušenosti se nezapřou) neho Harry Potter 3 (pak už ho dělali jiní)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

5. 11. 2011 9:28
Krása, píšeš mi ze srdce...

Moje absolutní jednička je John Williams. Druhý byl J. Godsmith (hlavně za 13ht warrior) spolus  B. Poledourisem. A Zimmer mě zaujal ve Skále, ale ta mě časem přestala bavit díky elektronice (i když k filmu se to hodilo). Pak mě naštval Gladiátorem (protože to je navíc z části vykradená Skála) a pvníma Pirátama - u těch obou použil elektroniku, ale u historických (resp. v historii se odehrávajích) filmů mi to přijde jako pěst na oko. Tam patřil pořádný orchestr. Ale znovu jsem si ho začal všímat v poslední době, právě díky dalším pirátům, ale hlavně Sherlocku Holmesovi, ale Sifre mistra Leonarda a Andelum a démonům. Jo, tahle cesta jeho vývoje se mi moc líbí.

jen mě teď už moc nebaví nové filmy (chodím vlastně jen tam, jde vím o co jde nebo k tomu mám nějaký vztah... a po horrorových zážitcích už ani ne do kina, ale počkám na doma), takže jsem hodně ztratil kontakt, co se děje.

0 0
možnosti
C

Camino.

5. 11. 2011 17:41
Re: Krása, píšeš mi ze srdce...

Nahoda? Vcera jsem poslouchala temer hodinove interview, nasla jsem jiny klip, hledala jsem uz vcera:

[][]

Buggles - Video Killed the Radio Star

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!