Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mojepostovnischranka

18. 12. 2010 17:56
Pane Potoczný, tak jo, přiznávám se...

... přiznávám se k tomu, že jste mě dojal k slzám (vnitřním - chlapi prý nebrečí :-)), a moc Vám děkuji za tento článek. Lituji toho, že jsem na tomto koncenrtu nemohl být, protože musel být fantastický.

Byl jsem ale letos na koncertu ve Štenberku u Olomouce, a pokud bych měl napsat na takové téma článek sám, moc by se nelišil od Vašeho.

Tak ještě jednou dík, zase jste mi připomněl, že má smysl pro něco žít, když už se třeba nic nedaří. Na takovém koncertě člověk nabere cil na x let dopředu.

0 0
možnosti

mojepostovnischranka

18. 12. 2010 18:02
Re: Pane Potoczný, tak jo, přiznávám se...

Za překlepy se omlouvám... :-)

0 0
možnosti

omalovánka

18. 12. 2010 12:19
Jarek prostě umí

Pro mne je pan Nohavica básník se vším všudy a to,že jsou jeho verše zhudebněné je moc dobře.Umí pohladit,dovede pěkně seknout drápkem,pohotově zavtipkovat i zasmutnit snad každému do jeho nálady.Prostě UMÍ:-)

0 0
možnosti

Bobrufka

18. 12. 2010 13:31
Re: Jarek prostě umí

:-)R^

0 0
možnosti

dokonaly.diskutujici

18. 12. 2010 11:09
On je ten Jarek vlastně hodný kluk...

jenom tak trošku bonzák.... ale v čr to vlastně nevadí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!