Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plch2

26. 10. 2010 15:59
Jazyková připomínka

"Muž který našel Nema, přesto Oscara zatím nemá" - ? Pokud je "který našel Nema" vložená vedlejší věta, tak by před "která" měla být čárka, ale v tom případě tam nadbývá slovo "přesto".

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

26. 10. 2010 17:07
Re: Jazyková připomínka

Ad a) je správně, moje chybějící čárka před "který" je špatně ... Děkuji za opravu :-) Přiznám se, že jsem měl ten nadpis v hlavě "napsaný" velmi dlouho a vůbec mě nanapadlo, že bych před "který" měl dát čárku. Buď z důvodu autorské slepoty, což se stává nebo protože, jak říká můj táta, neumím dodnes psát čárky ve větách ;-) ...

0 0
možnosti
K

kosciuszko

20. 10. 2010 10:39
mě se líbí více

jan Hammer: Miami Vice a Ennio Moricone:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!