Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cenzura je totalita

30. 8. 2010 15:54
TV

Já Vám nevím.Naučil jsem se na TV nekoukat.Bude to možná znít jako póza, ale mnohem radši si zajdu třeba na ryby, zaběhat do lesa, zajít s kámošema na pivko a nebo si přečít dobrou knížku.

Včera před spaním jsem si na 10min zapnul Novu a chvilku sledoval onu Talentmanii.Dnes vím, že až pujdu spát tak radši budu hlavou bušit oněch deset minut do zdi, než sledovat podobný výplach.Ostatně, ono to vyjde téměř nastejno.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

30. 8. 2010 16:00
Re: TV

Pokud to není póza, tak Vám lze pouze závidět ... Protože závislost na televizi, ikdyž jde často o lepší pořady, není nic podnětného ... Občas tam jsou zajímavé dokumenty, občas zajímavé filmy, které už jsem někde viděl, ale zajít na ryby nebo si přečíst knížku dopřeje víc klidu i podnětů ... Takže R^

0 0
možnosti

Deleter

30. 8. 2010 16:05
Re: TV

Moje drahá neměla v podnájmu bednu (teda bednu a DVD měla, ale anténu ne). Tak jsem si říkal no super, to je po té TV závislačce příjemná změna. No, teď už anténa je a mám pocit, že ji budu muset občas porouchat....:-(

0 0
možnosti

Roman Potoczný

30. 8. 2010 16:54
Re: TV

:-) ... jen se pak bude těžko vysvětlovat, že porucha není na vašem přijímači ;-D

0 0
možnosti

Jiří Z Doležral

2. 9. 2010 14:14
Re: TV

R^

Maximálně si pustím zprávy, když si chci trochu "zvednout adrenalin" ;-D, nebo to zapnu, když dají vyjímečně nějaký pěkný (zpravidla český) film. Na tyhle splašky se opravdu nedá koukat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!