Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mozart

20. 7. 2010 8:16
to Killian:

Hele ty prazska naplavenino........tak ty "priserny patrioticky ostravacky" clanky proste necti a bez si prudit jinam jo ??? ;-).......(tenhle fenomen proste nechapu - jakmile nekdo vytahne prdel z te sve "horni polni" a nastehuje se do Prahy, tak je z neho hned sofistikovany svetoborec, ktery vsude byl, vsemu rozumi a prudi ostatni....:-))

0 0
možnosti

killian

19. 7. 2010 15:23
....

Narodil jsem se v Ostravě a teď žiju v Praze, ale musím vám říct, že už mi začíná lézt krkem patriotismus Ostravanů. Neviděl jsem ještě od žádné jiné skupiny tolik článků velebící své město. Třeba je to už dva roky a jeden pán tady měl lekce hantecu, jinak třeba jsem tady neviděl, že by Brňáci tady psali jak je jejich město nádherné a velkolepé, na křižovatce mezi Bratislavou a Vídní, jak mají nádhernou přírodu kolem, že jsou město s dlouhou historii atd. Od Ostravanů pořád člověk slyší kolik je tam zeleně (přitom kvalita té zeleně je diskutabilní), jak čistý vzduch tam je (přitom jak si přečteme z novin, tak je tam nejhorší životní prostředí) a můžeme pokračovat. Nevím proč tolik toho nacionalismu. Lidé tady v Praze jsou taky celkem pragocentričtí, ale neviděl jsem nikoho, kdo by toto město srovnával s New Yorkem, Londýnem, Paříží jak se vymezuje Ostrava vůči Praze

0 0
možnosti

Danny_Kay

19. 7. 2010 15:40
Re: ....

Ja prave ano...Videl jsem Prazaky nazyvat Prahu matkou vsech mest, popripade srovnavat s mesty jako Pariz, Rim apod, pricemz Praha vysla samozrejme vitezne. Pro me je Praha naprosto srovnatelna s Budapesti, neni ani lepsi ani horsi a Budapesti se docela hodne podoba. Rozdil je jen v tom,ze z Budapesti nikdo kralovnu mest nedela, kdezto z prahy ano...Jinak z vlastni zkusenosti vim,ze nejhorsi jsou prave Moravaci, kteri ziji trvale v Praze a maji neustale tendenci kritizovat sve rodne mesto. Delaji to zejmena proto, aby jim jejich spoluzaci a vrstevnici, se kterymi se driv stykali, zavideli...Mam taky takoveho jednoho "kamose"...Vzdycky prijede na navstevu, vstoupi do hospody a rekne nadstandardne hlasite "tyyyyy voleee, tady nemaj Plzeeen, co to tady cepujou za srackyyyyy, kam jsem to vleeeez?"...My vsak vime svy! ;-)

0 0
možnosti

gameboytoy

19. 7. 2010 14:52
vyhulené zfetované smažky

a pár "umělců"? o čem psát? viz reakce pod článkem idnesu:

Přehlídka

Přehlídka zfetovaných a zhulených smažek, jak v řadách diváků tak v řadách těchto rádobyumělců, co bohužel dělají naší Ostravě akorát ostudu.

0 0
možnosti

sorg1

19. 7. 2010 15:34
Re: vyhulené zfetované smažky

No to je věc názoru. Já co jsem tam byl tak jsem nikdy nikoho ani sfetovaného neviděl, možná pár lidí. A co se týká kapel, možná to není mainstream, ale to neznamená, že jsou to nějací vyhulenci, prostě jen hrají tu muziku co se jim líbí. Ta nejlepší hudba se ukrývá mimo mainstream ;-).

Tohle je třeba Porcupine Tree

http://www.youtube.com/watch?v=95QS3c_Tei4

0 0
možnosti

duet66

19. 7. 2010 14:32
ty jo...

.....či popoví "Andělé" Charlie Straight, po jejichž vystoupení nezůstaly suché jediné kalhotky přihlížejících fanynek.

A na kluky ´s zapomněl či co ?;-D

0 0
možnosti

Roman Potoczný

20. 7. 2010 0:20
Re: ty jo...

Kluci mě nechávají zcela chladným ... a koncert byl opravdu primárně orientován spíš na divačky ... ;-) ... ale povedl se i hudebně ... Na to, jak jsou Charlie Straight krátce na výsluní skutečně vše zvládli na jedničku ... :-) ...

0 0
možnosti

vzdyt_to_rikam

19. 7. 2010 14:30
no...

Pro mě je Ostrava město, kam když přijedu a lidi se dozví, že jsem z Prahy, tak se dozvím, že v práci nic nedělám, beru velké prachy, které mi zařídil Nečas a žiju z toho, co vydělá Morava, takže a´t si tam s pánembohem pořádají festivaly a stavějí se na uši, mně je to fuk...

0 0
možnosti

0xf

19. 7. 2010 14:38
Re: no...

tak to je asi tak jako kdyz prijede clovek do praglu a slysi podobne stesky okorenene polskyma narazkama.... Jsou bud hloupi lide nebo chytri... ja s Prahou problem nemam taky jsem tam zil... stejne tak nemam problem v Ostrave.. I kdyz je fakt ze kdyz nekomu reknu ze jsem hraval za Banik a fandim Slavii tak se me udelaji **** jak v Praze tak v Ostrave... holt nekteri lidi jsou docela malomesti... asi tak jako kdzy si hrajou ve Frydku Mistku na soumesti :D pritom je to vesnica jak cyp :D

0 0
možnosti

0xf

19. 7. 2010 14:23
Autor je ponekud pod vlivem emoci

Od kdy je Ostrava velkomesto... narodil jsem se tady sice ale zil i jinde a kdyz to reknu po ostravsky Ostrava ma kur**** daleko k velkomestu.

Co se tyce Barev... ja tak happy nejsem i kdyz jsem relativne pravidelny ucastnik...

Myslim ze kvalita jde spise dolu nez nahoru stava se z toho masovka kde nejde az tak o hudbu ale spise o divaky a marketing. Taky ty jejich listky v prosinci aniz by clovek vedel na koho jde jsou tak nejak na houno... Protoze ja si v programu moc nevybral holt jsem vybiravej a na nejaky tanecni kreace prdim... a kvuli Iggyho kupovat ctyrdeni listek je blbost... a zabirat tak "vstup" jinym co by zorvna sli na nejakou trsarnu... ale jinak jsem samo rad ze se v tom nasem big city aspon neco kona :D

0 0
možnosti

sorg1

19. 7. 2010 15:36
Re: Autor je ponekud pod vlivem emoci

Myslím, že v kontextu ČR to je velkoměsto, ve světovém kontextu je i ta Praha jen větší vesnici;-D;-)

0 0
možnosti

laduk

19. 7. 2010 13:05
hm..

Co je to ten slezsko-ostravský hrad? Tak si ho pojmenoval nějaký feudál?

0 0
možnosti

0xf

19. 7. 2010 14:28
Re: hm..

Piastovci ho zalozili nekdy v 12 stol... a slo o ochrany hrad nejake kupecke stezky do krakova. A proc slezko ostravsky... protoze za rekou Ostravici uz je slezko kdysi polske. Proto Baniku domaci jeste porad rikaji SK Slezka :)

0 0
možnosti

lady cibul

19. 7. 2010 12:57
Colours stejně jako loni..

;-)NAPROSTÁ SPOKOJENOST !R^

0 0
možnosti

oldiess

19. 7. 2010 12:55
PŘÍŠTĚ RADŠI BEZ TĚCH VLHKÝCH KALHOTEK

:-) sorry za caps

0 0
možnosti

Ranov

19. 7. 2010 12:03
Zaplať panbůh, že to skončilo!

Bydlím od hradu vzdušnou čarou cca 4.km a v noci mi drncaly skleničky v lince tak, že jsem je musel vyndat!Lituji těch, co bydlí blíže!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS