Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Eva_Pallotto

19. 11. 2010 5:39
hey

Hey Pejsku!

Miluju tenhle článek. Čteš občas starý diskuse? Pojď na panáka!

Kočička

0 0
možnosti

klarisah

2. 12. 2009 16:30
Výborný článek!

narazila jsem na něj nějak opožděně, pěkně jsem se zasmála a nové informace se dozvěděla R^

0 0
možnosti

zjj

29. 11. 2009 13:40
i když po výborném

nedělním obědu, sbírají se mi sliny ....

kdy kam zase půjdeš, abys o tom mohl napsat?

0 0
možnosti

Roman Potoczný

29. 11. 2009 13:41
Re: i když po výborném

... to nevím, ale jak už jsem někde utrousil, zasvěcení vědí :-), co bych pro blog neudělal ;-D ...

0 0
možnosti

Alka.24

29. 11. 2009 13:05
Na pana

Pohlreichta se dívám i z profesního hlediska / tedy v dřívějších dobách;-) /. Sice u toho upustí i sprostá slova, což já zrovna nemusím, ale jak znám kuchaře, tak to tak bylo i dříve. Hlavně u těch co fakt uměli. Trendy jsou dnes opravdu jiné a když jsme měli kuchaře co vrátil se z ciziny, tak nám vařil takový dobroty / no na tu dobu /, že inspiraci od něho čerpám dodnes. Znala jsem jednoho kuchaře co se šel na nedělní oběd představit své nastávají  a u nich v rodině z toho byl poprask. A to byl fakt mistr nad mistry. A oběd mu moc chutnal.:-) A trému měl taky.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

29. 11. 2009 13:30
Re: Na pana

Dobrý den paní Alko. Sprostá slova holt občas asi ulítnou i mi v práci a to nejsem kuchař, jen Ostravák :-) Přeji hezký den ...

0 0
možnosti

Aaron71

29. 11. 2009 13:00
Jo pohoda

To je i mojeR^

0 0
možnosti

Roman Potoczný

29. 11. 2009 13:32
Re: Jo pohoda

jo,jo ... je neděle, tak trocha pohody neuškodí ... ;-) ...

0 0
možnosti

hasmen

29. 11. 2009 12:54
Já bych to opravil,než se najde ňákej šťoura...

...zátky šampaňského létali  ;-) Jinak dobrý,jsem rád,že vám chutnalo ;-D

0 0
možnosti

Roman Potoczný

29. 11. 2009 13:32
Re: Já bych to opravil,než se najde ňákej šťoura...

... děkuji za opravu hasmene. Nejsem si jistý, jestli to ještě můžu opravit, myslím, že je na to jen 30 minut po publikaci blogu a pak už to nejde ... Vyložme si to třeba tak, že zátky létaly a zadky létali :-) ... Jinak přeji rovněž hezký den, určitě byste si přání všiml u paní Alky a pak byste byl smutnej, že jsem Vám taky nepopřál ... ;-D ...

0 0
možnosti

jellyfish

29. 11. 2009 12:01
kočička

nojo, kočička EP :-)

0 0
možnosti

denver

29. 11. 2009 11:49
Tak nevím, děcka.

Napsaný je to fakt dobře, klobouk dolů. Ale leze z toho reklama. Na pejska s kočičkou nebo restauraci nebo co...nebo ne? Hezkou neděli. P.Jurutka

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

29. 11. 2009 11:53
Re: Tak nevím, děcka.

Aťsi je to reklama.... Nikdo nám za to nezaplatil (a že teda mohli, ono to tam není úplně levný :o)

Když nás ošulí v autoservisu nebo naštvou v Tescu, tak tady taky píšeme plný jména těch podniků.... v tom kontextu mi přijde jmenovat ty, kdo nás potěší, absolutně korektní...

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

29. 11. 2009 11:44
skvělé! .... s výhradou:

"nevděčná" role to teda nebyla ani trošinku. :o)))

Dík za véču i za článek, líp bych to nenapsala, takže teďkonc už nemusím.... ;-D

R^

0 0
možnosti

Roman Potoczný

29. 11. 2009 11:54
Re: skvělé! .... s výhradou:

... pěkně ses z toho vyvlíkla :o) ... ale děkuji za společnost, za výborný nápad a nápady vůbec, škoda, že se ten panák lépe neujal. Jsem rád, že to nebylo utrpení ... :-) ...

0 0
možnosti

Mončí

29. 11. 2009 11:39
Na "Ano,šéfe"

se ráda dívám.Pan Pohlreich se mi líbí,je lidový a tak říkajíc se s tím nes...e.Ale fakt je,že jemu bych měla strach uvařit i čaj a to mi doma tvrdí,že vařím dobře;-DK němu do restaurace bych ráda zašla.Jinak článek se mi moc líbilR^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS