Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ChesusBS

6. 8. 2009 17:30
Karma !!!

Velice pěkně napsané, vcítil jsem se do příběhu a očka se mi už pomalu klížila... když v tom zapípal budík a já byl rád, že to byl jen sen. Osobně musím přiznat, že mikrospánku se dá vyhnout pouze jedním způsobem a tím je spánek samotný. Bohužel jakožto řidič z povolání musím konstatovat, že je to většinou nemožné si jen tak někde zastavit, protože mě vždy tlačí čas. V případě že pospícháte a jste unaven, pak je každá rada drahá, já osobně (i když nerad) otevřu obě okna, pustím si hudbu hodně nahlas a snažím se zpívat. Pravda, zvuk to libý není, ale o to víc mě to probere. A co se týče zvukových čar, tak s těmi mám jen dobré zkušenosti. Jak už zde bylo zmíněno, toto by byla kampaň, která by mě mohla oslovit, spoty jenž beží v televizi na mě působí nechutně, lacině a velmi nereálně... Děkuji.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

7. 8. 2009 7:57
Re: Karma !!!

Díky, jsem rád, že Vás příběh oslovil ... přesně to bylo záměrem ... přeji hezký den ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!