Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kulhanek21

6. 6. 2008 13:36
dotaz

kde v o. momentálně čepují nejlepší pivo? (nemusí to být zrovna na stodolní...) ;o)

0 0
možnosti

r0p0

6. 6. 2008 14:13
Re: dotaz

To je velmi těžká otázka ... kde je nejlepší káva to víme, v Hypernově U rybiček, ale pivo ... chodím na Guiness a ten je nejlepší v Bernies, pokud zde bude někdo, kdo ví, kde je nejlepší Ostravar nebo Radegast nebo Staropramen, nechť mile rád odpoví ...

0 0
možnosti

thufir

6. 6. 2008 15:46
Re: Re: dotaz

Na pivo chodím v centru nejraději na Spolek, je to sice kousek vedle Stodolní, ale to nevadí.

P.S.: Karaoke-nebývalo i v Červené duně?

0 0
možnosti

r0p0

6. 6. 2008 16:01
Re: Re: Re: dotaz

Ano, karaoke tam bývalo a tuším, že ještě stále občas je, stejně jako bývalo i ve Skyi. Vypíchnul jsem v článku jen místa, která dobře znám a navštěvuji. Chtěl jsem mírně napovědět, co je na Stodolní zajímavé, vzhledem k tomu, že tam je okolo 60-ti podniků různého charakteru, věřím, že si každý své oblíbené najde ...

0 0
možnosti

thufir

6. 6. 2008 16:13
Re: Re: Re: Re: dotaz

Jo jasně, já si na tu Dunu vzpoměl, že jsem v tom podniku byl jen jednou a ještě v pět ráno tam bylo dost zoufalců schopných oblažit nás svým zpěvem. Jiának Tvůj  článek je fajn. Já vítám každou pozitvní zmínku o Ostravě.

0 0
možnosti

r0p0

6. 6. 2008 16:30
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz

Děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!